掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

苟芸慧爆王君馨夏天嫁:唔畀姊妹性感 __,君馨,苟芸慧,王君馨,

苟芸慧表示王君馨(圓圖)將會在熱帶國家舉行婚禮。藝人苟芸慧(苟姑娘)出席品牌慈善活動,提到好友王君馨將脫離單身行列,問何時輪到她?苟姑娘表示會有計劃, ...


苟芸慧表示王君馨(圓圖)將會在熱帶國家舉行婚禮。

藝人苟芸慧(苟姑娘)出席品牌慈善活動,提到好友王君馨將脫離單身行列,問何時輪到她?苟姑娘表示會有計劃,待身邊的姊妹全部嫁晒才到自己:「嫁埋君馨,我另外仲有個姊妹2018年嫁,應該係last個。(即係你2018年結婚?)努力plan吓。」

畀咩嘢衫就着咩嘢

問王君馨的婚禮何時舉行?苟姑娘表示是夏天,將在熱帶國家舉行。問哪個國家?她說:「唔係好遠,近近哋。(又話夏天舉行?)陽光與海灘咪夏天嘅地方。(姊妹團着比堅尼?)唔會。(之前君馨話唔會畀姊妹性感?)新娘話點就點,畀咩衫就着咩。」

送啲有意義嘅賀禮

問送甚麼給對方作結婚禮物?她透露原本想設計一set珠寶,但恐怕時間不足:「因為由設計到製造過程都需要啲時間,我中間有嘢做驚趕唔切,可能會喺travel(旅行)嘅時候買啲meaningful(有意義)嘅嘢送畀佢。」

未知有冇請陸漢洋

至於會否帶緋聞男友賽車手陸漢洋參加王君馨的婚禮?她說:「好似冇請佢,問吓新娘先。(未融入你朋友圈?)君馨好忙,成日要拍劇,所以我幫到就會盡量幫佢手,呢排要為姊妹裙度身。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!