掃呢頁CODE去手機

2017年4月1日 星期六

深宵撲水買餸!關淑怡顛倒日與夜 __,關淑怡,

希望Shirley可以重新振作。一切由《難得有情人》開始,就係呢首歌「如早春初醒,催促我的心,將不可再等……」令當年情竇初開嘅Nuts哥迷上Shirl ...


希望Shirley可以重新振作。

一切由《難得有情人》開始,就係呢首歌「如早春初醒,催促我的心,將不可再等……」令當年情竇初開嘅Nuts哥迷上Shirley Kwan(關淑怡),佢除咗有把靚聲之外,配上獨一無二嘅SK Style演繹,聽Shirley嘅歌係品味象徵。就係喺Shirley嘅《戀一世的愛》、《夜迷宮》、《繾綣星光下》、《假的戀愛》一系列經典歌陪同下成長嘅我,儘管佢未婚產子,由型女變成阿媽,但對佢嘅迷戀依然未變,可惜我唔變,佢卻開始出現奇妙的變化,EQ逆齡倒退,長期Keep住神化,完全估佢唔到!

Shirley被封「麻煩天后」其實唔算老屈,呢幾年仲要鑊鑊新鮮鑊鑊甘,4年前就玩「自殺」喺Facebook度留言,熄手機自我「人間蒸發」,嚇到班Friend鼻哥窿都冇肉。靜咗一輪,佢喺去年又搞單離奇墮海,啲人梗係傳佢又想死啦,好在有警方救番條命仔。而Shirley最新神化力作,就係佢喺租住嘅酒店涉嫌刑事恐嚇及普通襲擊被捕,傳有人因租金問題同酒店職員發生肢體衝突,仲有人話:「信唔信我攞刀斬你!」

搞到高層頭都大埋

由「自殺」玩到被捕,Shirley昇華為「堅離地女神」,佢嘅匪夷所思濕滯嘢又點止咁少呢!聽曾經同Shirley共事嘅身邊人講,同佢合作真係要買定幾樽鎮靜劑穩定情緒,否則隨時激到發癲。話說有次Shirley打畀一位唱片公司高層「江湖救急」話要錢,仲同人哋講:「我冇錢買餸,我唔食,我個仔都要食啦,依家好攞錢入嚟愉景灣畀我」高層唔睇僧面都睇佛面,細路仔邊捱得肚餓啫,雖然高層好樂意借錢,但弊在凌晨時分先記得打救命電話,想千里送錢都冇船入愉景灣,結果搞到高層成晚囉囉攣唔知點算好!

又有一次Shirley又打畀一個唱片公司宣傳人員話:「我要架保母車,立即幫我Book。」工作人員查吓工作表睇吓接咗咩工作,點知一睇就發覺嗰日唔使開工, 就好禮貌咁問Shirley要車做乜,點知Shirley就答:「我要車個仔去睇恐龍呀!」由於唱片公司規定非工作叫保母車係要私人自費,最平三舊水一個鐘,以Shirley「沒有最遲只有更遲」嘅風格,分分鐘Book咗車等如白畀車租,兼且呢次車費過千冇走雞,工作人員就答佢話:「不如幫你Book的士啦,仲方便喎!」只係Shirley堅持:「我係明星,唔方便搭的士喎,快啲Book車。」因擔心Shirley唔認數要自閹千幾蚊,結果工作人員就同Shirley提議:「不如我扮恐龍畀你個仔玩,唔Book車得唔得呀?」

啱就自己 錯就人哋

其實Shirley搞成咁,事業走下坡,有話係因為相比同期出道嘅王菲,大家都係天后之材,成就差咁遠。雖然身邊朋友好似曾志偉、譚詠麟、黎瑞恩都畀好多搵錢機會佢,但可惜佢過於自我,只會「啱就自己,錯就人哋」,搞到好多朋友都怕咗佢,連校長都語重心長話:「唔知佢有乜嘢諗唔開……佢有咁多歌迷,又咁多金曲,珠江三角洲有過億人聽廣東歌,佢要的起心肝。」身為佢Fans亦寄語Shirley早日痛改前非,及早走出「夜迷宮」唔好再自困。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!