掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

名人:周汶錡大仔萌爆笑聲俘虜靚靚歡心 __,靚靚,周汶錡,袁詠儀,

靚靚逗萌爆的Jacques玩耍。名模周汶錡(Kathy)上月20日為法籍老公Julien誕下第二胎Avner,正在家中坐月,好友袁詠儀(靚靚)就去咗探 ...


靚靚逗萌爆的Jacques玩耍。

名模周汶錡(Kathy)上月20日為法籍老公Julien誕下第二胎Avner,正在家中坐月,好友袁詠儀(靚靚)就去咗探望BB Avner和Kathy的大仔Jacques,還拍片放上社交網。片中Jacques繼續賣萌,還叫袁詠儀做「張太」,又模仿她的招牌笑聲,難怪靚靚寫上:「最後還是被哥哥Jacques俘虜,真可愛!」當然她不忘祝BB Avner:「身體健康!快高長大!」

此外,有讀者報料指Julien有份投資於中環開設的餐廳有欠債糾紛,近日餐廳結業,所欠債務未還清。記者致電周汶錡問到此事,她不作回應。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!