掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

金像獎:林家棟一嚐夙願首奪影帝 __,金像獎,林家棟,

林家棟上台拎獎時,非常激動。藝人黎明負責頒發「最佳男主角」,他收起平日的「金句」,認真地說:「大家都熱愛工作,想有好劇本同拍檔,大家都冇被炒魷魚,但每 ...


林家棟上台拎獎時,非常激動。

藝人黎明負責頒發「最佳男主角」,他收起平日的「金句」,認真地說:「大家都熱愛工作,想有好劇本同拍檔,大家都冇被炒魷魚,但每年點都會收到一次大信封,睇吓邊個得最佳男主角。」

結果由大熱林家棟憑《樹大招風》成功作出「零的突破」,獲頒發「最佳男主角」,他上台領奬後感性地說:「要冷靜啲……呢部電影去年好多聲音及風風雨雨,但得到電影公司支持,仲要多謝兩位監製杜琪峰及游乃海,同埋台前幕後。喺我演戲咁多年入面話畀我知,演戲係冇分年紀嘅,最緊要用心做好角色。我以自己為香港演員而驕傲,咁多年嘅變化令我感受好多,我想繼續做有血有肉嘅角色。多謝過去幫助自己嘅人,包括珍姐(曾勵珍)、萬梓良等,仲有我媽媽。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!