網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月29日 星期六

鍾嘉欣加國出巡 緊張湊女 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

加拿大出巡會親友鍾嘉欣緊張湊女 嘆上海菜娛樂要聞【爆相爆片】剛度過33歲生日的鍾嘉欣,去年為脊醫老公Jeremy誕下囡囡Kelly後,一直香港、加拿大 ...


加拿大出巡會親友

鍾嘉欣緊張湊女 嘆上海菜

娛樂要聞

【爆相爆片】剛度過33歲生日的鍾嘉欣,去年為脊醫老公Jeremy誕下囡囡Kelly後,一直香港、加拿大兩邊走,回港出席活動賺奶粉錢。擺明廿四孝母親的嘉欣,日前在溫哥華帶着囡囡出巡與親友嘆上海菜。由於當地天氣仍然寒冷,身穿羽絨的嘉欣,時不時輕握女兒小手,確保囡囡不會着涼,非常緊張。



戴着眼鏡的鍾嘉欣於當地時間上周六在溫哥華與親友嘆上海菜,飯後她先行步出餐廳。讀者提供圖片

於04年參選華姐入行的鍾嘉欣,去年2月宣佈在加拿大溫哥華嫁脊骨醫生Jeremy Leung,並選擇在當地定居。囡囡Kelly去年8月出世,Kelly樣貌精靈可愛,出世時十足十老公的翻版,現時約8個月大的Kelly,五官已漸漸有母親的美人胚子。

初為人母的嘉欣享受湊女之樂的同時,待女兒滿三個月大後,便開始加拿大、香港兩邊走出席活動及宣傳,除可以保持知名度外,亦方便她日後復出娛樂圈,同時又可為女兒的奶粉錢及教育基金籌謀。至近月囡囡已可以搭飛機,故嘉欣近幾次快閃返港出席活動時,都有帶Kelly同行,順道帶囡囡返港跟好姊妹及朋友見面,嘉欣更在Instagram貼愛女的照片,分享為人母的喜悅。



穿着白色羽絨禦寒的嘉欣,不時回頭顧盼BB車上的Kelly。讀者提供圖片



溫哥華天氣仍然寒冷,不時刮起風,緊張的嘉欣即拉起BB車的車冚遮擋。讀者提供圖片



鍾嘉欣去年8月誕下囡囡Kelly,不時在社交網貼與Kelly的合照。

互聯網圖片

輕握囡囡手

日前本報讀者高先生透過「爆相爆片」表示在當地時間上周六,於溫哥華見到鍾嘉欣帶着囡囡跟幾名親友飯敍。高先生透露:「佢哋一行人去到當地一間出名嘅上海餐館食晏,食完晏之後,素顏戴住眼鏡嘅嘉欣先行行出餐館,然後就將囡囡放喺紅色嘅BB車上。」

雖然已是4月時值春天季節,不過溫哥華天氣仍然寒冷,身為母親的鍾嘉欣仍要身穿一件白色羽絨禦寒,她擔心囡囡不夠暖,不時見她在街上踎低輕摸囡囡小手。當吹起一陣風時,她又急忙拉起嬰兒車的車冚,緊張得來盡顯母愛。據高先生指當日同行親友中,不見嘉欣老公Jeremy的身影,當眾人齊集後,他們行過對面馬路的停車場,之後便取車離開。



好姊妹苟芸慧(左)去年12月曾到溫哥華探嘉欣及Kelly。資料圖片



定居溫哥華的鍾嘉欣,近月不時返港搵銀。

資料圖片

計劃追多個

作為新手媽媽的鍾嘉欣,曾經在訪問中講過,等到囡囡一歲半時,就會計劃追多個小朋友,因為第一次做人母的感覺非常良好,嘉欣說:「Kelly係超級、超級乖,唔扭計、唔喊,除咗夜晚瞓前喊3、4分鐘,跟住自己就瞓,瞓8、10個鐘就起身,擺佢喺度畀啲公仔佢,佢就會自己玩餐飽。」既然湊得開心又舒服,年紀尚輕的嘉欣當然希望追多個,不過等她復出的粉絲就要多等一陣子。

採訪:王梓嫚

難得生性暴龍哥創科眾籌夢,遭隱世肥報販秒殺! https://goo.gl/hnEB7D

「蘋果VR」App

App store下載: https://goo.gl/0kW2cK

Google Play下載: https://goo.gl/4K7EHw


鍾意就快D Share啦!