掃呢頁CODE去手機

2017年4月18日 星期二

被姦戲留陰影 衛詩雅唔敢見到林家棟 __,衛詩雅,詩雅,林家棟,

衛詩雅話佢拍完被林家棟強姦嘅戲之後留陰影,唔敢見到林家棟。演員衛詩雅、麥子樂今晚出席電影《失眠》導演版首映禮。戲中衛詩雅遭林家棟強姦,衛詩雅拍攝被姦戲 ...


衛詩雅話佢拍完被林家棟強姦嘅戲之後留陰影,唔敢見到林家棟。

演員衛詩雅、麥子樂今晚出席電影《失眠》導演版首映禮。戲中衛詩雅遭林家棟強姦,衛詩雅拍攝被姦戲後更遍體瘀傷,她受訪表說:「拍嗰陣唔知,因為投入咗角色,後來睇番先發覺原來尺度都幾大膽,唔怪得拍完嗰場戲,啲女仔工作人員見到我都眼濕濕,男仔就唔敢望我,個氣氛好壓抑。」

唔敢畀屋企人睇

衛詩雅指拍攝被林家棟強姦戲後也留下陰影,不敢見到林家棟,直到近期她在金像獎與林家棟碰面陰影才消除,她拍攝期間亦感到相當難過。不過,衛詩雅也對接到有挑戰角色感高興,她說:「一人分演兩角係好大挑戰,有個感覺為香港女演員增光,確實呢幾年合拍片多,呢啲機會未必落喺香港女演員身上,希望大家睇完會覺得有好多香港女演員喺度努力緊。(再接強姦戲?)短時間唔會,要睇劇組、導演。(驚唔驚劇情逼真嚇親男友、家人?)我依家就冇男友,但真係唔敢畀屋企人睇,驚佢哋心痛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!