掃呢頁CODE去手機

2017年4月1日 星期六

任達華讚舊拍檔打得認真 __,任達華,

任達華
任達華讚舊拍檔打得認真高飛生前與任達華多次合作拍電影,身處外地拍攝的任達華昨獲悉好友離世,感嘆說:「唉……我哋以前都係深交,大家合作多次,試過一齊去匈 ...


任達華讚舊拍檔打得認真

高飛生前與任達華多次合作拍電影,身處外地拍攝的任達華昨獲悉好友離世,感嘆說:「唉……我哋以前都係深交,大家合作多次,試過一齊去匈牙利拍戲,佢太太都非常好人。之後高飛過咗菲律賓發展,近年先返香港,大家少咗聯絡。之前喺朋友口中知佢健康唔係咁好,佢囝囝又有三高,呢行成日要應酬,我都擔心佢身體狀況。」任達華大讚高飛為人正直,拍打戲時非常盡責。

曾於邵氏年代與高飛合作武俠片的狄龍,受訪時亦讚高飛是力量型演員,於電影幕後做過很多崗位:「同佢喺電影度合作場對打戲,講起都起碼成廿幾年前嘅事,高飛身手好好,技術上精益求精,仲設計埋啲難度動作,喺武俠片世界係好難得,仲要佢喺足球方面都好叻。」至於稱高飛為Uncle的梁烈唯指大伯、爸爸均認識他,更指三年前於大埔球場碰上對方合照留念,惟雙方忙於工作僅以短訊聯絡,昨獲悉長輩死訊大感愕然。

高飛自幼習武,打得又演得!
  • 高飛自幼習武,打得又演得!

鍾意就快D Share啦!