掃呢頁CODE去手機

2017年4月30日 星期日

敏感又發作!舒淇晒蛋糕相有得睇冇得食 __,舒淇,

乖乖哋忍下口先喇!台灣女神舒淇經常都會喺其社交平台同網友開心share,早排佢就去咗沙灘玩水兼即席做瑜伽,生活相當寫意。而今日佢就喺社交網上載咗自己嘅 ...


乖乖哋忍下口先喇!

台灣女神舒淇經常都會喺其社交平台同網友開心share,早排佢就去咗沙灘玩水兼即席做瑜伽,生活相當寫意。而今日佢就喺社交網上載咗自己嘅敏感相,仲話:「你還要我怎樣,又這樣能怎樣,咱能不能以後永遠不相見啊!」相中就見到舒淇敏感到塊面紅卜卜,真係陰公豬喇!唔少網友都紛紛留言叫舒淇要好好保重,仲教佢可以飲蜜糖嚟舒緩,同埋唔好亂咁食嘢。而之後舒淇又上載咗張拎住蛋糕嘅自拍相,唔知係咪留意到網友嘅建議,叫佢要忍口同小心飲食,所以舒淇亦留言表示:「我不會吃的 因為我滿臉過敏小豆包我寫的好心虛。」網友都叮囑舒淇一定要忍口,乖乖聽話等好番晒先食,唔知舒淇聽唔聽到呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!