掃呢頁CODE去手機

2017年4月19日 星期三

【半島擺酒私隱度高】黎姿最豪使過億 梁烈唯最慳家 何嘉莉最隱秘 __,何嘉莉,黎姿,梁烈唯,

半島擺酒雖然只可以擺到十圍左右,但勝在保安強又夠氣派。當年女神黎姿,都在這裏擺酒,當年馬廷強追咗黎姿6年,憑毅力同財力,終於獲得美人歸。09年2月中, ...


半島擺酒雖然只可以擺到十圍左右,但勝在保安強又夠氣派。當年女神黎姿,都在這裏擺酒,當年馬廷強追咗黎姿6年,憑毅力同財力,終於獲得美人歸。09年2月中,兩人一連擺兩晚,每晚十圍埋單近百萬,兩晚計埋二百萬,加埋首飾、婚紗及場地佈置,花費逾億。

至於14年結婚的梁烈唯,曾經揚言要擺50圍,不過最終都是慳住使,在半島頂樓的Felix餐廳擺酒,貴精不貴多。

至於英皇小花何嘉莉,06年嫁俾第一任老公糖水舖老闆,十分低調, 圈中人只請了少爺占,更謝絕傳媒採訪。 散席時玩傘陣調虎離山,何世伯更因為想撇甩採訪車,非法調頭釀成車禍,要警察到場調庭。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!