網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月7日 星期五

拍拖感覺行先 簡淑兒最愛成熟溫柔男 __,簡淑兒,

可愛到呢!藝人簡淑兒(Jessica)是眾多少男的夢中女神,而女神也有初戀時,Jessica除了大方分享初戀,更自爆被一位日籍情人改變愛情觀,到底如何 ...


可愛到呢!

藝人簡淑兒(Jessica)是眾多少男的夢中女神,而女神也有初戀時,Jessica除了大方分享初戀,更自爆被一位日籍情人改變愛情觀,到底如何才能吸引Jessica的注意,她的擇偶條件又是甚麼?

提起初戀Jessica馬上笑過不停,她說:「都好耐啦,大約17、8歲,係同學嚟嘅,佢係香港人嚟,而我8歲就移民咗去美國,喺初中識呢個男仔。有一年我暑假返咗嚟香港,佢又有返嚟,所以就帶我一齊去玩。」事隔多年Jessica仍然記得,情人節整曲奇餅予男友,不過因為太趕忙而未能成功,所以今次Jessica再次挑戰整甜品,並且一舉成功。

提到Jessica最刻骨銘心的一段情,她就說是初初從美國回港時遇上的日籍男友,她說:「呢個男仔真係完全改變咗我嘅愛情觀!」難道是對方偷食出軌,導致Jessica愛情觀大變?非也,Jessica甜甜一笑說到:「佢令我覺得鍾意一個人,感覺係最緊要!而且佢仲係我唯一一個主動表白嘅男仔!」Jessica仲大方分享她的表白經過:「我哋係同事嚟,佢係日本人,嗰陣佢要離開香港返日本,我突然覺得勁唔捨得,於是就借機同一大班同事同佢搞歡送會。完咗之後,我就扮話教佢講廣東話,我話:『我鍾意你!』問佢知唔知咩意思,佢話唔知,我答佢:『It means I very like you』,好在佢答:『I very like you too!』」可惜的是,Jessica這段戀情,再一次因為長距離而失敗告終,而且只維持了短短大半年時間。

這段戀情過後,Jessica對愛惰的觀感大不同:「以前會覺得個男仔對自己好,就可以考慮一齊,因為之前都係追咗我一、兩年,但依家會覺得感覺先係最重要,對對方有感覺,唔使特別做啲乜嘢都可以一齊。偶然接我收工,已經好sweet,唔使送禮物。」以為女神揀男友一定好多要求?Jessica就說她要求很簡單,她說:「我想對方成熟啲,又可以陪我玩,而且個性溫柔咁就夠喇!」

服裝:Sparkonlineshop

場地:Ocasa

鳴謝:Barry@J&B Ent


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!