掃呢頁CODE去手機

2017年4月20日 星期四

靠陣牛腩除入戲 何遠東臭衫着足三日 __,何遠東,

好戲係有原因嘅!早前憑無綫熱播劇集《心理追兇MindHunter》爆紅的何遠東,於將軍澳與馬海倫(Helen)及王歌慧齊齊設飯局宴請劇組。期間眾人提及 ...


好戲係有原因嘅!

早前憑無綫熱播劇集《心理追兇Mind Hunter》爆紅的何遠東,於將軍澳與馬海倫(Helen)及王歌慧齊齊設飯局宴請劇組。期間眾人提及拍攝點滴,何遠東自爆靠「臭味」戲服入戲,不惜事前以牛腩汁搽身,更將混雜臭汗的戲服着足三日唔換!他說:「事前將牛腩汁搽滿雙手同埋個身,仲特登唔敢洗戲服。件衫有牛腩汁同汗水,着足3日!」問他於劇集播出後是否獲得更多工作?何遠東笑言吸納不少師奶fans:「我會努力做好每個工作,依家有廣告傾緊,佢哋話我個樣好親民,因為好多媽咪好同情我同好錫我!(憑角色攞獎?)一步一步嚟,我唔心急。」

摑到王歌慧飛出鏡

而扮演其母親的Helen就對何遠東及王歌慧讚不絕口,又稱拍攝掌摑王歌慧戲份時摑到對方面留指印:「今日算係小型煞科宴,好開心阿仔同阿女做得好。當時第一次演戲嘅王歌慧仲畀我摑咗五巴,佢第一次畀我摑到有手指印,第二次畀我摑到出咗鏡!」旁邊王歌慧被問到有否被摑到臉腫?她說:「冇,海倫姐好錫住我,仲教我做戲!」

夾錢食飯

提到是次飯局由誰請客?馬海倫就要由演員們齊齊夾錢,包括身處異國拍旅遊節目的楊明:「我哋夾份請工作人員食飯,主角馬國明,思貝都開緊劇。楊明就出國拍旅遊節目,佢傳短訊嚟話要夾埋錢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!