掃呢頁CODE去手機

2017年4月19日 星期三

郭富城結婚:幫口證方媛冇大肚?鄭文:條腰好瘦好幼 __,方媛,郭富城,

鄭文呢日就做咗郭富城婚宴司儀!身為郭富城婚宴司儀的前有線主播鄭文,在凌晨大約十二時五十分離開半島酒店,同樣以開心及感動來形容婚宴,問到最感動的部分,她 ...


鄭文呢日就做咗郭富城婚宴司儀!

身為郭富城婚宴司儀的前有線主播鄭文,在凌晨大約十二時五十分離開半島酒店,同樣以開心及感動來形容婚宴,問到最感動的部分,她說:「係新人入場時最感動,(城城有冇講啲乜嘢愛的宣言?)又冇,總之成個過程係好簡單,以簡單為主。(外父係咪同城城講放心交個女畀佢?)冇,不過一對新人有送花畀雙方父母,方媛當時都有啲眼濕濕,城城媽媽都好開心。」

至於傳大肚的方媛是否打扮性感,鄭文說:「佢有着婚紗,紅色同金色晚裝。(係咪鬆身?)唔係喎,睇到佢條腰好瘦好幼。」城城經理人小美之前說過,在婚宴上會播放城城去年在半島酒店慶祝五十歲生日時說想成家立室的短片,鄭文表示播放時,因自己在台上,所以不清楚台下的反應,至於現場有否賓客催城城快造人,她說:「冇,可能呢啲私底下講。(新人簽紙時有冇蝦碌甩漏?)城城講得好流暢,方媛可能怕醜啲,實有少少。(城城有冇飲酒?)冇,佢表現得好精神,大家都係食餐飯。冇玩遊戲,都係以溫馨同簡單為主。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!