掃呢頁CODE去手機

2017年4月18日 星期二

【小三坐正接手】鄭俊弘專搵女友湊狗 何雁詩踎地執狗屎 __,鄭俊弘,小三,何雁詩,

相關連結:夏天為大家帶來熱褲劉佩玥陳瀅行沙灘http://bit.ly/2pa1i0o【見財化水】贏咗鄭俊弘失事業何雁詩零Job冇收入http://b ...


相關連結:

夏天為大家帶來熱褲 劉佩玥陳瀅行沙灘

http://bit.ly/2pa1i0o

【見財化水】贏咗鄭俊弘失事業 何雁詩零Job冇收入

http://bit.ly/2omImGQ

何雁詩做小三狂被轟 劉佩玥力撐姊妹︰佢會識諗!

http://bit.ly/2oDZnOr

何雁詩終於返來香港 (新聞重溫: http://bit.ly/2oyF6fG ),這天她拖隻黑色狗狗外出散步。望真點,這隻狗不就是阿Fred,

同前未婚妻之前攬住那一隻嗎?之前阿Fred經常借狗冧阿Beebs,更點人去幫他放狗。

這日陽光普照,依家已經坐正的何雁詩,當然就要接手前未婚妻要做的事,同鄭俊弘隻狗一齊散下步,不過何雁詩好多時都心不在焉。

始終隻狗以前跟開阿Beebs,依家換了人,睇來狗狗還未聽何雁詩話周圍走,何雁詩有時拉都拉不緊,不停望部電話,究竟是看IG有幾多負評?還是看阿Fred有什麼吩咐?

突然間狗狗在地上大解,幸好何雁詩早有準備拿出一個膠袋,蹲在地上執屎,做個有公德心的市民,就算不想做都要做,誰叫你現在是鄭生的女朋友。

之後她拖著狗去找兩位好姊妹,和陳瀅同劉佩玥一齊來個Girl Talk。不過,何雁詩看來心情不太好,全程都只有幾位好姊妹在說話。傾到差不多,何雁詩就要和狗狗回去,何雁詩仍然都是苦兮兮的樣子。沒法子! 工作沒有,又給人話是小三,這次真的阿愁上身!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!