網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月3日 星期一

《 我瞞結婚了 》大結局 洪永城黃浩然齊娶翠如 __,翠如,黃浩然,浩然,洪永城,黃浩,黃翠如,

無綫劇《我瞞結婚了》昨晚大結局,觀眾們都好想知黃翠如最後到底會揀洪永城還是黃浩然,結果係兩位猛男都抱得翠如歸!因為翠如BB同洪永城重修舊好,分完再婚; ...


無綫劇《 我瞞結婚了 》昨晚大結局,觀眾們都好想知黃翠如最後到底會揀洪永城還是黃浩然,結果係兩位猛男都抱得翠如歸!因為翠如BB同洪永城重修舊好,分完再婚;而黃浩然就搵到另一個「國產黃翠如」,最後兩pair齊齊結婚,大團圓結局……

延伸閱讀:

小明小博舉行婚禮

Lucas (黃浩然飾) 自知時日無多,所以同Tony (洪永城飾)及Janet (黃翠如飾)四圍去玩,又露營又三人踩單車。但佢指自己仲有一個心願未了,就係想舉行婚禮!

查看相片

婚禮上眾人語帶感觸地恭喜Lucas,而Tony亦一臉不情願咁出席,咁大家好自然認為Lucas係同Janet結婚啦。

查看相片
查看相片

不過TVB劇集最喜歡俾驚喜觀眾,當Janet着到靚一靚現身準備讀誓詞,大家先知呢個婚禮係屬於「小明」同「小博」!即係兩隻蜥蜴……

查看相片
查看相片
查看相片
查看相片

Lucas遠去 Janet追隨

當蜥蜴宣誓儀式完成後,眾人先發覺Lucas竟然唔見咗,原來佢一早計劃要遠走高飛,去做自己愛做的事。Janet得知Lucas打算去新加坡,隨即甩開Tony隻手,不顧一切去搵Lucas…… 到底最後會點?

查看相片
查看相片
查看相片
查看相片
查看相片

最期待的「三年後」出現了

之後就係大家最期待的「N年後」鏡頭一轉去到阿Kay (傅嘉莉飾) 的潛水店,阿Kay抱住一個小朋友,而Tony就好落力咁sell潛水班俾客人,活像一對合力經營生意的甜蜜夫妻!

查看相片
查看相片
查看相片

不過編劇原來又係故意俾錯覺大家,阿Kay抱住的小朋友其實係妹妹同妹夫個仔,佢幫手照顧住先!順帶一提,李國麟同何君誠仲交換咗髮型……

查看相片
查看相片

國產翠如BB登場

咁到底Janet係揀Lucas定Tony呢?去到大結局尾段的水上婚禮中,驚變野獸造型的Lucas拖住一個紅色短髮藍眼睛的「Janet」出現,但Tony拖住的新娘就係原裝版Janet,究竟大台編劇今次想玩咩啊!

查看相片
查看相片

原來是咁的,當初Janet真係去咗新加坡陪Lucas醫病,點知Lucas喺醫院就遇到一位同Janet一模一樣的護士「小霞」(由黃翠如戴假髮、講普通話分飾…),兩人更一見鍾情!見到Lucas覓得真愛,Janet就可以返去Tony度

查看相片
查看相片
查看相片
查看相片

走過浮華大地 – 《我瞞結婚了》篇

不過Janet又唔係即刻返香港喎,就話要去世界各地遊歷一番,而Tony又唔知點解唔使返工周圍去旅行,於是兩人又上演一幕幕《走過浮華大地》… 之後兩人更在出事故的飛機上重遇,重現第一集的情景。

查看相片
查看相片
查看相片

又係飛機事故,又係半空定格。

查看相片
查看相片

一套劇出現兩次呢個場面,唔通係想向《Matrix》致敬?

查看相片

我們結婚了

之後再回到水底婚禮,兩對新人齊齊在水底宣誓及交換戒指,由《我瞞結婚了》變「我們結婚了」!有觀眾認為翠如BB同洪永城始終應該係一對,亦有唔少人覺得黃浩然好得多,好想睇佢同翠如BB終成眷屬。相信呢個大團圓結局,應該可以滿足晒唔同觀眾的意願… 好似係。

查看相片
查看相片
查看相片
查看相片
查看相片

全文完

延伸閱讀:


鍾意就快D Share啦!