掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

【小三俾埋錢】鄭俊弘去完何雁詩屋企短敘 返屋企再攬未婚妻 __,鄭俊弘,小三,何雁詩,

相關連結:【獨家閨密爆料●何雁詩第三者】15年8月求婚鄭俊弘收埋有米未婚妻http://bit.ly/2oyF6fG【上門斷正】發爛渣瘋狂刪訊息鄭俊弘 ...


相關連結:

【獨家閨密爆料●何雁詩第三者】15年8月求婚 鄭俊弘收埋有米未婚妻

http://bit.ly/2oyF6fG

【上門斷正】發爛渣瘋狂刪訊息 鄭俊弘認鍾意何雁詩

http://bit.ly/2nYJ0O4

搵到True Love? 何雁詩鄭俊弘拍拖兩個月

http://bit.ly/2oV6i4U

鄭俊弘做司機 何雁詩自費買機票返港瘟仔

http://bit.ly/2oxwSoL

【合唱撻着】何雁詩病都要搵仔 鄭俊弘講「瞞婚」勁尷尬

http://bit.ly/2oV71mM

【愛得投入】何雁詩貼大屋跟謝東閔住埋 混血男友當街任UN唔嬲

http://bit.ly/2o62eSi

【特別鍾意ABC】姜麗文蔡思貝苗彤乜都啱 鄭俊弘專㗳有米女

http://bit.ly/2oUXc8n

今年二月開始,鄭俊弘開始有異樣,對beebs突然態度忽冷忽熱,不過他當時解釋係因為工作唔開心,該段日子剛巧就是鄭俊弘同何雁詩錄合唱歌《真心真意》期間,加上這段時間beebs與家人出外旅行,留低鄭俊弘獨自在香港無王管,增加他偷食機會。

「Fred同beebs喺三月十六日嘅WhatsApp對話,仲講緊去關島或者胡志明市旅行,根本冇諗過佢有第二個,廿二號嗰晚阿Fred約咗beebs入愉景灣屋企煮飯仔,beebs會親自下廚煮海南雞,阿Fred喺WhatsApp表現得好雀躍仲話:『正喎!好食喎。』之後仲叫beebs早啲到嘅話去放埋狗。

「點知嗰晚阿Fred由原本話九點返到,後來又話要同人開會,結果等到凌晨四點多先返到,嗰陣beebs瞓咗,Fred一上床就攬住佢,仲話:『So good to be home。』

「第二日beebs就如常幫Fred處理單據,點知收到一個Uber Email,Fred開咗個新Uber戶口,見到Fred喺凌晨三點由大埔滌濤山去中環碼頭,而最震驚係見到付款人個名,係用咗一個Stephaine Ho開頭嘅EmailPayPal戶口做登記,而何雁詩的英文名就係叫Stephaine,屋企亦係住喺滌濤山,之後beebs再發現Fred留低的單據,係昨晚佢去咗海港城唐人館食飯,而單據嘅食量係兩個人,而唔係佢所講有幾個人,於是更加懷疑佢哋兩人有路。其實再之前一晚Fred先帶beebs同啲朋友去咗呢度,真係食過翻尋味。

「於是beebs WhatsApp Fred,問佢噚晚係咪同Step(何英文名簡稱)去唐人館食飯,同埋點解會喺大埔,之後Fred答佢『Dropped off Step』,跟住再錄音留言話:『冇呀,諗住放低佢。』最初Fred都唔認上過Step屋企,但俾beebs chok兩chok,佢先認前言不對後語,認送咗Step返屋企,仲上埋去飲杯水同去廁所先走,但係唐人館收十點半,Fred成三點先喺滌濤山走,起碼留咗喺Step屋企兩個幾鐘,呢兩個幾鐘可以發生幾多事呀?」爆料者說。

【Storymap】鄭俊弘偷食何雁詩路線圖

手機用戶請按此觀看:(按圖標或向右掃)

http://bit.ly/2nEGOsq


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!