掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

嫁初戀做醫生太太 __,

嫁初戀做醫生太太娛樂要聞梁雁翎的醫生老公William是她的初戀情人,二人分手後再重遇,梁雁翎說:「我哋係中學同學,16歲拍拖初戀,83年我嚟香港,做 ...


嫁初戀做醫生太太

娛樂要聞

梁雁翎的醫生老公William是她的初戀情人,二人分手後再重遇,梁雁翎說:「我哋係中學同學,16歲拍拖初戀,83年我嚟香港,做咗歌手後返去(北京)開騷,畀飛同學睇再見番面,感覺好似屋企人。」重遇初戀情人,梁雁翎主動追求:「人哋有心冇膽,我咁紅,哈哈哈,講笑啫,所以我主動講出嚟,否則佢唔知我鍾意佢,我覺得邊個講先冇所謂。」



梁雁翎再穿上當年的黃色外套受訪。

梁雁翎95年因公司飛圖轉讓而離開樂壇,之後長駐北京陪老公,兩人結婚25年,但沒有生小朋友:「有細路壓力好大,都係兩個人簡單啲,有啲遺憾!」



【91年】

梁雁翎91年推出唱片《像霧像雨又像風》獲雙白金銷量。資料圖片


鍾意就快D Share啦!