網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月4日 星期二

陳嘉寶未有否認婚事:我會親自公布 __,陳嘉寶,

喜事唔怕講呀。本報率先爆今年27歲的陳嘉寶(Anjaylia)與年長她八年的35歲富貴男友黃頌祈(Epaphras)拍拖四年,Epaphras已經向女 ...


喜事唔怕講呀。

本報率先爆今年27歲的陳嘉寶(Anjaylia)與年長她八年的35歲富貴男友黃頌祈(Epaphras)拍拖四年,Epaphras已經向女友求婚過百次,早前兩人更被拍得甜蜜睇傢俬及曾經用手機睇裙褂款,據知Anjaylia已答允男友的婚事,兩人已將婚期定於十一月中,目前忙於拍劇的Anjaylia邊拍攝邊籌辦婚禮,不過他們希望低調處理婚事。

Anjaylia今日接受「東網」就十一月婚期一事,她未有否認說:「多謝大家嘅關注同祝福,如果真係結婚同埋有任何人生大事,我一定會親自公布,唔會收收埋埋嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!