網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月4日 星期二

入場都唔知!「變臉」葉璇記者認唔出 __,葉璇,

睇上去葉璇似發福咗喎。莊思敏、葉璇、王敏奕、劉香萍與葉童等陸續現身劉偉強生日會,帶着一份粉紅色禮物包的莊思敏,被問到送甚麼禮物給壽星公?她笑言:「之前 ...


睇上去葉璇似發福咗喎。

莊思敏、葉璇、王敏奕、劉香萍與葉童等陸續現身劉偉強生日會,帶着一份粉紅色禮物包的莊思敏,被問到送甚麼禮物給壽星公?她笑言:「之前買過酒,但見好多賓客都買,所以今年實用啲,買咗男士服飾,因為比較實用啲。」

而久未在港露面的葉璇,一支箭標入會場,由於她的樣貌與之前有些不同,所以在場記者都未能第一時間認出,之後大家再叫葉璇出來做訪問,她都大方無托手踭,問她是否特登來港出席劉偉強生日會?她謂:「唔係,本身有嘢做,留兩、三日。(送乜嘢畀劉偉強呀?)係一啲擺設。(點解男友唔嚟?)因為今次我嚟係做嘢,佢都有嘢做,所以無嚟。」之前有傳葉璇同男友感情生變,葉璇則否認:「冇,一向都好多傳聞,我哋OK呀。(幾時結婚?)呢啲嘢順其自然啦。(如果男友求婚呢?)我唔會答,好似預早話畀佢聽咁,到時先會答。」

資深電影人方平到場,並拿着支酒做賀禮,他還幽默笑言:「畀佢(劉偉強)沖涼。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!