網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月9日 星期日

【侮辱我唔緊要】Bob勁Man:底線係家人 __,Bob,林盛斌,

Bob接受東網訪問時,回應事件。藝人林盛斌(Bob)向來疼錫太太同三個囡囡,絕對係廿四孝老公同爸爸。不過樹大招風,日前一位網民就向Bob發表侮辱言論, ...


Bob接受東網訪問時,回應事件。

藝人林盛斌(Bob)向來疼錫太太同三個囡囡,絕對係廿四孝老公同爸爸。不過樹大招風,日前一位網民就向Bob發表侮辱言論,Bob即忍不住在社交網站上載評論並截圖,留言說:「其實,做我這個行業,再難聽的說話也聽過,再難看的面口也看過,如何攻擊我,侮辱我,不要緊,但請不要傷害我的家人。」網民力撐阿Bob。

事後他更在平台上多謝大家,並說:「其實我冇嘢,只係唔明到底我對佢做過啲乜嘢令到佢可以講出呢啲說話,好恐怖。」更補充做得這個行業,再難聽的說話也聽過,再難看的面口也看過,如何攻擊﹑侮辱我不要緊,但請不要傷害他的家人。

事後記者更在平台上見網友將這個惡毒留言者起底,Bob回覆東網稱:「首先多謝好多朋友同網友關心,佢哋都叫我唔好太介懷呢啲留言,其實我真係冇乜嘢,一直以嚟,我都有同自己社交平台甚至其他網上媒體嘅網民互動吓,有時間盡可能我都會同佢哋傾吓計。(起佢底?)冇刻意咁做嘅,惡意嘅留言當然我都有見過,不過今次呢位網友嘅說話,我就覺得有少少過火。做我哋呢個行業,好難期望所有人都喜歡自己,對於種種批評,如果係有建設性嘅,當然會認真反思同檢討,如果只係蓄意中傷同充滿攻擊性嘅,亦只好一笑置之,但係我覺得始終都應該有一條底線,而我嘅底線就係我屋企人,請唔好傷害我最愛嘅家人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!