掃呢頁CODE去手機

2017年4月18日 星期二

【動畸Box】國貨城高唱《愛的呼媛》綁實城嫂 __,城嫂,方媛,Moka,郭富城,

恭喜城城做老襯!51歲嘅佢今日迎娶29歲嘅方媛(Moka),喺半島酒店舉行婚宴,筵開約十席只招待最close嘅親朋戚友。城城告別寡佬生涯,當然值得高興 ...


恭喜城城做老襯!51歲嘅佢今日迎娶29歲嘅方媛(Moka),喺半島酒店舉行婚宴,筵開約十席只招待最close嘅親朋戚友。城城告別寡佬生涯,當然值得高興,雖然婚後可能喺生活上有唔少轉變,但最重要係娶到心愛嘅另一半,相信乜都值得不過唔知呢首《愛的呼媛》,會唔會唱中城城婚後嘅心聲?《愛的呼媛》(原曲:《愛的呼喚》)

主唱:國貨城

填詞:Generation X封盤咪問咁多

幾多位與我經過 曾離座

香蕉我食兩梳

好彩影帝算拎過

誰能話我儍

去到半島 嗌肚餓

為了這晚 我操肌變「科」 收貨

國貨咁多 只得她惹火

最愛我嘅中國誰輕輕叫喚我

BO PO MO FO 太多

席上班friend叫住我

今晚完席有dee鋤

林寶飛快掠過

在燈位急轉波

望着wechat佢錄語音來問我

仲唔陪我


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!