掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

弘詩戀:C1:麥明詩冇家教?Fred扁嘴焗拖 __,麥明詩,

麥明詩一句「TVB首席男歌手」有排煩。鄭俊弘(Fred)與何雁詩高調認愛後是非愈來愈多,先有昨日與Fred同場的麥明詩(Louisa)在社交網上以「T ...


麥明詩一句「TVB首席男歌手」有排煩。

鄭俊弘(Fred)與何雁詩高調認愛後是非愈來愈多,先有昨日與Fred同場的麥明詩(Louisa)在社交網上以「TVB首席男歌手」來形容Fred,惹來抽水之嫌。未幾Fred前經理人亦在社交網貼圖暗指Louisa冇家教。昨日Fred與Lousia同場出活動,Fred以海量粉絲搶盡Lousia風頭,二人玩遊戲時更將真性情擺上面,反白眼、扁嘴出齊,以洩不滿!

鄭俊弘(Fred)與何雁詩從否認戀情到拖手認愛,短短幾日惹來不少批評。男方被指一腳踏兩船、女方疑做小三成為全城熱論,先有Fred舊愛姜麗文的哥哥姜文杰代妹妹出頭,在社交網貼圖暗嘲,未幾麥明詩又指將與「TVB首席男歌手」鄭俊弘一齊出活動,惹來抽水之嫌。而Fred的前經理人Victor頓時反擊,在社交網貼出兩隻狗狗合照,指狗狗雖沒有受過高等教育,但比冠軍狗來得優質,暗指Louisa冇家教,就連Fred的陳年緋聞女友岑日珈亦再踩一腳,寸「雁鄭戀」:「唔知紅幾多日呢?」

冇「照肺」唔怕雪藏

Fred與Louisa昨日出活動時,Fred以海量粉絲撼贏有父母撐場的Lousia。二人在台上玩遊戲時雖樂意拖手交戲,但玩表情遊戲時終忍不住流露真性情,反白眼、嬲嬲、扁嘴樣樣齊,似宣洩對對方的不滿!

談到Fred拖手認愛而老闆何哲圖不知情,他否認激嬲對方:「老闆係支持嘅,佢仲安慰我!」被指講大話的他解釋是為了保護愛苗,但與何雁詩商量後決定公開,至於可會擔心被雪藏?他說:「有考慮過,但見到阿詩對我支持同信任,覺得大家要一齊度過!」被問會否擔心拖低主演劇集《與諜同謀》的結局收視?他直言冇想過,亦未有被公司「照肺」。

自誇有膊頭肯承擔

談到姜文杰留言揶揄一事,他表示有睇到:「唔想太多回應,佢講乜我控制唔

到。(紅咗就飛姜麗文,有負於佢?)唔係!冇咁嘅事!」由於他未有將「雁鄭戀」的拍拖時間與前未婚妻分手的時間公開,令何雁詩背負小三之名,他表示:「澄清咗佢唔係第三者。(形象受損,一鋪清袋?)冇咁諗,會正面啲去面對,做好自己先,希望大家畀啲空間!」受訪後的他落台與粉絲合照,期間又多謝粉絲支持,更指「要做番一個男人要做嘅嘢!」

同場的Louisa獻唱期間頻頻甩嘴又走音,談到她疑似「抽水」,她直言是誤會,因鄭俊弘是無綫裏年資最深的歌手,與對方同台又要獻唱令她壓力倍增。至於在社交網對鄭俊弘「抽水」後,又拖對方手可會尷尬?她說:「我唔係抽水,頭先都講咗啦,我都有同佢講唔好意思,句說話畀人扭曲咗。(討厭一腳踏兩船的人?)冇話憎唔憎,如果畀人咁樣做當然會唔開心,但係發生一定有原因,呢啲嘢要當事人先知!」

談到鄭俊弘的前經理人Victor疑批評她冇家教,她說:「我冇去猜度人哋講嘅嘢,如果成日去諗啲深層次意思,會好攰,我個人好簡單㗎啫。」。而Victor則回覆指:「唔好意思我讀書唔多,唔方便回應。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!