網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月1日 星期六

湯洛雯行街暈低Call白車:直情跪咗喺度 __,湯洛雯,

湯洛雯尋日行街行到暈咗,佢話要叫白車送院,凌晨12點出院!藝人湯洛雯於紅磡出席無綫劇集《與諜同謀》宣傳活動,湯洛雯被司儀蔡康年爆料指她剛出院,她受訪時 ...


湯洛雯尋日行街行到暈咗,佢話要叫白車送院,凌晨12點出院!

藝人湯洛雯於紅磡出席無綫劇集《與諜同謀》宣傳活動,湯洛雯被司儀蔡康年爆料指她剛出院,她受訪時表示昨日與朋友去街時在街頭暈低,要叫白車送院,她說:「係人生首次,好可怕呀,暈嗰吓直情跪咗喺度,不斷同自己講要深呼吸,嗰一吓覺得個人想熄機,成個人focus唔到!」

問到當時身邊的是否緋聞男友羅天宇,她否認並表示是其他朋友,但直認羅天宇有問候她。當她知道要留院時有通知父母,爸爸去到醫院時十分擔心,而她最後在凌晨12時出院。

她表示在醫院有做基本檢查,照過x光、心電圖及驗血,從未做過身體檢查的她直言要深入做檢查,因見不少同事甲狀腺及內分泌出現問題。她直言拍劇壓力較大,而且自己沒有做運動又夜瞓。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!