網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月30日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】Coffee床上愛啜耳 __,Coffee,林芊妤,

呢集Coffee帶咗一碌嘢上嚟!東網巨星炮製的「海馬牌床褥特約」全新節目《閨蜜睡房》,迎來性感女神林芊妤(Coffee)最終篇。Coffee喺今集為大 ...


呢集Coffee帶咗一碌嘢上嚟!

東網巨星炮製的「海馬牌床褥特約」全新節目《閨蜜睡房》,迎來性感女神林芊妤(Coffee)最終篇。Coffee喺今集為大家帶來平日陪伴其身旁的私人物品,而呢件極秘的貼身物件竟然被她以「一碌嘢」嚟形容,到底呢件晚晚陪住女神嘅物件係乜東東呢?

Coffee愈講愈興奮,仲一口氣自揭三個鮮為人知嘅小秘密,其中瞓覺前啜耳仔嘅秘密,仲令佢經常被鬧變態......想一探女神的另一面?就要留意《閨蜜睡房》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!