掃呢頁CODE去手機

2017年4月19日 星期三

大肚孫慧雪上圍升Cup迫住換新Bra __,孫慧雪,

大肚阿雪升晒Cup!藝員孫慧雪挺着五個多月巨肚到中環為無綫新劇《不懂撒嬌的女人》宣傳。孫慧雪透露已肥了20多磅,整個人也橫了,預產期八月,計劃自然粉分 ...


大肚阿雪升晒Cup!

藝員孫慧雪挺着五個多月巨肚到中環為無綫新劇《不懂撒嬌的女人》宣傳。孫慧雪透露已肥了20多磅,整個人也橫了,預產期八月,計劃自然粉分娩,她說「醫生說BB係大B,腰好肥,腳又好長。(上圍升Cup?)冇度,只係覺得背部橫咗好,已經買咗幾次新內衣,估唔日前上載新相會咁大回響,之後都會影大肚寫真,會走優雅少女風,一定要喺女人身材好嘅時候留個紀念。(BB係仔定女?)希望留生產時先知道,留啲驚喜,都同醫生講唔好話畀我哋知。」已經停工休息的孫慧雪指要待生完BB後才會復工,但又嫌留在家中好悶。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!