掃呢頁CODE去手機

2017年4月7日 星期五

鄧洢玲:解扣裸曬 鄧洢玲比堅尼晒Fit爆身材 __,鄧洢玲,

鄧洢玲悉尼玩大解放呀!擁有32E豐滿身材的主持鄧洢玲(阿旦)最近到澳洲悉尼旅行,享受陽光與海灘,更即興買了新比堅尼大晒Body,見阿旦身形愈來愈Fit ...


鄧洢玲悉尼玩大解放呀!

擁有32E豐滿身材的主持鄧洢玲(阿旦)最近到澳洲悉尼旅行,享受陽光與海灘,更即興買了新比堅尼大晒Body,見阿旦身形愈來愈Fit,腰身幼了不少,但上圍仍屹立不倒,果然天生麗質!阿旦之前忙住搞按摩店開張,捱到個人瘦了少許,最近見生意叫做上咗軌道,就跟一位小學女同學到悉尼旅行,她接受東網訪問時說:「同佢識咗廿年㗎喇!但一直都未約過旅行,呢個星期行程都好豐富,其實我朋友好怕曬,但都畀我捉咗去沙灘同行山。(有咩趣事?)最開心係竟然喺悉尼有唔少人認得我,有留意我Facebook,有睇過我網上嘅嘢,好開心!」阿旦到了Bondi Beach曬太陽,直言全部人都大方穿泳衣上陣,因此自己也不會着Tee遮遮掩掩,更有外國女仔都會除Bra裸曬,甚至裸泳,她亦有「入鄉隨俗」解扣曬背,但因不懂得游水,故不會裸泳。

阿旦又到了Lincln's Rock坐懸崖邊影相,非常大膽!她說:「朋友親戚咁啱車我哋去到嗰邊,嗰度係一片平路,但行出少少就係懸崖,嗰日冇咩雲,海天一色個景好靚!其實我係有畏高,初初唔敢坐咁出,但朋友慫恿我大膽啲,我就用Pat Pat趷趷下去到最邊,影咗呢張相,我體驗到做人要活在當下,把握機會試多啲嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!