網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月5日 星期三

Fred上位與姜麗文分手 __,姜麗文,

鄭俊弘與何雁詩於MV借位扮咀。
Fred上位與姜麗文分手鄭俊弘(Fred)於2001年參加新秀大賽入行,但一直寂寂無聞,直至2012年參加無綫歌唱比賽《星夢傳奇》奪冠才人氣急升,姜麗 ...


Fred上位與姜麗文分手

鄭俊弘(Fred)於2001年參加新秀大賽入行,但一直寂寂無聞,直至2012年參加無綫歌唱比賽《星夢傳奇》奪冠才人氣急升,姜麗文隨即於社交網留言「Proud of you」,因而被踢爆戀情。原來兩人發展地下情長達6年,但隨着Fred人氣與日俱增,雙方距離漸遠。2015年女方出席活動時忍不住哭認已分手一年多,上位後的Fred亦先後跟蔡思貝及吳若希等傳緋聞。

何雁詩(Stephanie)的感情生活同樣多姿多采,2014年她與同是「巨聲幫」出身的謝東閔傳緋聞,曾被拍得載對方到她香閨,即傳二人同居,不過Stephanie事後否認戀情。2015年9月,Stephanie公開與圈外日韓混血男友Wataru拍拖三個月,她透露對方是中學同學的朋友,比自己年長三歲,又甜絲絲大讚男友靚仔。謝東閔昨日接受電話訪問,坦言不知「舊愛」何雁詩與鄭俊弘拍拖:「如果係都會祝福,但都唔知係咪真。」問到是否與何雁詩仍是朋友?他稱:「係好朋友,不過依家都少聯絡,喺公司見到面都會傾偈。(同鄭俊弘係咪好朋友?)喺頒獎禮見到都會傾吓工作、唱歌方面嘅嘢。」

鄭俊弘與何雁詩合作節目《這個冬天不太冷》,朝夕相對而撻着。
  • 鄭俊弘與何雁詩合作節目《這個冬天不太冷》,朝夕相對而撻着。
姜麗文(左)
  • 姜麗文(左)
謝東閔(右)
  • 謝東閔(右)

鍾意就快D Share啦!