網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月5日 星期三

HotCha重組開騷唔成 因為有人唔想玩? __,HotCha,

究竟係邊個?!前組合HotCha三位成員張紋嘉(Crystal)、張惠雅(Regen)及黎美言(Winkie)早前傳不和拆夥,適逢今年兒童節(4月4日 ...


究竟係邊個?!

前組合HotCha三位成員張紋嘉(Crystal)、張惠雅(Regen)及黎美言(Winkie)早前傳不和拆夥,適逢今年兒童節(4月4日)是組合成軍10年,三位成員分別在個人網誌撰文及貼舊合照懷緬。據知,星娛樂唱片公司有意拉攏HotCha「重組」舉行10周年紀念演唱會,可惜有指其中一位成員不滿另一成員「扮大家姐」兼「遲大到」表明「唔想玩」,唱片公司即轉陣改幫Crystal開入行10周年個人音樂會,再邀Regen及Winkie任嘉賓,以另一個形式令HotCha「重現」舞台。

Crystal開個人騷

Crystal接受東網電話訪問,承認合體紀念騷「被告吹」,她無奈謂:「我梗係想開啦,因為係大家集團回憶。(點解搞唔成?)都有好多原因,因為三個人嘅騷唔係咁簡單,夾時間都好難。(同有人講明唔合作有關?)人同人之間性格夾唔夾好難講。」由於有傳「唔想玩」的人是Regen?Crystal為好姊妹澄清說:「唔關佢事,佢都好忙又要拍網劇,又要讀中醫。」隨即補充說:「其實我都有講時間咁難夾,不如唔好做住啦。」問到會否邀Regen及Winkie任嘉賓?Crystal興奮說:「會呀,所有朋友都會請,不過我仲未開口請佢哋,希望佢哋嚟。」

Winkie話收唔到邀請

而Winkie坦言恨開HotCha紀念演唱會,她說:「其實好多人都問過我哋。(搞唔成喎?)咁我唔知喎。(係咪有人唔肯做?)嗰個一定唔係我囉,我好被動,一直都ready,我幾忙都有時間。」對於,有指Crystal會邀她個人騷嘉賓令HotCha合體,Winkie即有骨落地說:「佢未叫我喎。(Crystal可能怕醜?)咁我都好怕醜,佢請我都要考慮吓,我好忙㗎。」另一成員Regen直認想開合體騷,並強調開騷不成跟她無關,更有弦外之音說:「我同佢哋冇不和,但係我都忙㗎,或者到時15年紀念喺紅館見啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!