網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月30日 星期日

陳凱琳激罕水着胸降Infinity Pool __,凱琳,陳凱琳,

不得了!夏天為大地帶來美腿,呢句說話大家肯定聽到厭,但水着相就一定睇唔厭啦!呢日「嘉穎嫂」陳凱琳(Grace)罕有地晒手水着照派福利,認真識做。Gra ...


不得了!夏天為大地帶來美腿,呢句說話大家肯定聽到厭,但水着相就一定睇唔厭呢日「嘉穎嫂」陳凱琳(Grace)罕有地晒手水着照派福利,認真識做。Gra ...


不得了!

夏天為大地帶來美腿,呢句說話大家肯定聽到厭,但水着相就一定睇唔厭呢日「嘉穎嫂」陳凱琳(Grace)罕有地晒手水着照派福利,認真識做。Grace喺社交網上載喺Infinity Pool游水相,身穿黑色泳衣嘅佢喺水中嬉戲,展現燦爛笑容,之後佢仲喺池邊擺甫士影相,胸前風光隱約隱現,唔少網友都大讚好索!

藝人黃芷晴今日亦喺網上甫水着相,靚人靚景相當養眼,美中不足係張相略嫌唔夠睇頭,就連芷晴好姊妹「牛雜妹」李美琪都詐型,留言話:「無野睇嘅!」相信呢個都係唔少網友嘅心聲!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!