掃呢頁CODE去手機

2017年4月28日 星期五

【囡囡晒肥美髀】陳茵媺「特濃秀秀」狂自拍 棄iPhone用國產「華為」登微博 __,茵媺,iPhone,陳茵媺,

昔日有「大波星人」稱號嘅陳茵媺(Aimee)o依家就做緊幸福人妻,同陳豪有個美滿家庭,近排佢微博活躍番,多咗post自己嘢。噚日Aimee喺夜晚9點3 ...


昔日有「大波星人」稱號嘅陳茵媺(Aimee)o依家就做緊幸福人妻,同陳豪有個美滿家庭,近排佢微博活躍番,多咗post自己嘢。噚日Aimee喺夜晚9點36分開始,去到9點53分連出4個post,晒吓家庭幸福!唔怪得Aimee嘅,因為佢囡囡Camilla 1歲生日,之後post埋幕後花絮有一張「陳豪愛女圖」,仲有一個粉紅色靚靚蛋糕,又有一張幫Camilla扮靚靚嘅相。湊完小朋友,終於到自己嘅時間,Aimee選擇瘋狂自拍,仲寫上:「o氹完小公主同兩個小王子瞓覺,我就喺度玩selfies…我正常嗎!?」好啦好啦,就俾Aimee開心一陣不過話時話,Aimee幾時改咗用華為(HUAWEI)電話㗎?見佢喺微博出post,舊年都仲用緊iPhone,係去到16年12月30日就轉咗會喇!

(陳茵媺微博圖片) 陳茵媺今日瘋狂自拍,皆因愛女Camilla 1歲生日。(陳茵媺微博圖片) (陳茵媺微博圖片)
扮靚靚!(陳茵媺微博圖片) 陳豪愛女圖(陳茵媺微博圖片) (陳茵媺微博圖片)
(陳茵媺微截圖) (陳茵媺微截圖) (陳茵媺微截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!