掃呢頁CODE去手機

2017年4月22日 星期六

【高飛設靈】兒子Jimmy不肯接受治療與安排 尹揚明:盡力去勸佢 __,尹揚明,高飛,

65歲資深演員高飛(林伯恒)上月30日因前列腺癌病逝,享年65歲。高飛喪禮於明天在大圍寶福紀念館進行,今日於4樓的妙廣堂設靈,靈堂佈置簡潔,橫匾寫「德 ...


65歲資深演員高飛(林伯恒)上月30日因前列腺癌病逝,享年65歲。高飛喪禮於明天在大圍寶福紀念館進行,今日於4樓的妙廣堂設靈,靈堂佈置簡潔,橫匾寫「德範長存」,獨子林志強(Jimmy)坐在輪椅為亡父打點,高飛生前好友尹揚明亦有到場為亡友打點後事。(新聞連結:http://bit.ly/2ojGMdv)其後尹揚明接受訪問,他表示與高飛相識多年,以前經常出外拍戲,他還說:「唔知高飛有乜親人,淨係知道佢有個仔,以前拍戲有接觸,成日一齊食飯,估唔到發生呢啲事。」不過Jimmy兩年前因媽媽不幸離世而中風,高飛生前超過十年暫停工作,其家庭經濟狀況也不太理想,他們住在大埔的居所亦因欠幾個月,業主要求他們在四月底交還房屋,為此,尹揚明說:「我都有入去了解,幫佢俾租,搵區議員同社署,原來社署一直有跟進佢哋嘅個案,不過之後斷咗聯絡,仔唔肯見面同安排。」尹揚明續說:「我同Jimmy講唔使擔心生活嘅事,我哋咁多朋友會照顧佢,搵地方佢住,但係我哋覺得Jimmy有抑鬱同燥狂,情況好嚴重,但係佢唔肯去接受治療同幫助,我哋都有同佢姑媽溝通,大家目標一致,希望佢肯去接受治療,起碼企得番起身,唔使坐輪椅,我會盡力去勸佢接受治療,對症下藥,最緊要肯接受,呢個係長遠計劃!希望佢肯聽我哋講,如果唔肯睇吓點幫佢。」

攝影:陳慧安 高飛的兒子Jimmy坐著輪椅在靈堂為亡父打點。
尹揚明亦都到場。 尹揚明表示與高飛的家人有共識,希望Jimmy可以接受治療。 自從高飛離世後,其子Jimmy經濟陷入困境。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!