掃呢頁CODE去手機

2017年4月18日 星期二

【見財化水】贏咗鄭俊弘失事業 何雁詩零Job冇收入 __,鄭俊弘,何雁詩,

相關連結:【小三坐正接手】鄭俊弘專搵女友湊狗何雁詩執狗屎http://bit.ly/2pa82eL夏天為大家帶來熱褲劉佩玥陳瀅行沙灘http://bi ...


相關連結:【小三坐正接手】鄭俊弘專搵女友湊狗 何雁詩執狗屎

http://bit.ly/2pa82eL

夏天為大家帶來熱褲 劉佩玥陳瀅行沙灘

http://bit.ly/2pa1i0o

何雁詩做小三狂被轟 劉佩玥力撐姊妹︰佢會識諗!

http://bit.ly/2oDZnOr

鄭俊弘自從今個月8號出席完活動之後,他就真的好像企鵝公仔一樣住入冰屋, 有排都不用蒲頭,真的可以慢慢休息 。

至於何雁詩,就以身體理由推另一套劇,繼續拍攝埋《天命》。大台未來半年的劇集,都沒有再安排她去拍攝。原本4、5月她都有幾個工作要做,因為做小三這件事全部叫停。她同阿Fred首《真心真意》,原本可以食住個勢以「情侶檔」賺錢,依家統統都見財化水,工又沒有,錢又沒有了,唯一可以做的就是幫男朋友放狗執屎。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!