掃呢頁CODE去手機

2017年4月24日 星期一

Loey又輸波!鄧麗欣怕跌番落丙組 __,鄧麗欣,

鄧麗欣率領排球隊Loey比賽。藝人鄧麗欣(Stephy)率領排球隊Loey參加「第37屆全港公開排球錦標賽2017」的女子乙組賽事,穿上5號深藍色球衣 ...


鄧麗欣率領排球隊Loey比賽。

藝人鄧麗欣(Stephy)率領排球隊Loey參加「第37屆全港公開排球錦標賽2017」的女子乙組賽事,穿上5號深藍色球衣嘅Stephy比賽前專心熱身同隊友猜波,但未知道係咪因爲上一次連輸兩局,而神情都有啲緊張呢?

一開波,Loey先攞兩分,但之後就畀對手連追幾分反超前,Stephy期間都有起手殺波,力水明顯比以前大咗,不過隊員之間嘅默契就好似麻麻地,表現亦有啲唔穩定搞到頻頻失誤,第一局輸13比25!去到第二局,Loey就打得放咗,雖然畀對方拋離5分,但因為對方失誤,比數一度拉近至16比16,去到尾段雙方爭持得相當激烈,更反超前22比20,不過就不斷被求證吹double,見到Stephy都愈打愈忟,最後賽果Loey22比25落敗,連輸兩局。

賽後接受訪問時,Stephy表示第一局大家都仲未熱身,雖然第二局打得好啲,都未能發揮訓練時嘅水準:「唔知呀,最近我哋球隊個精神好似好浮動咁樣,所以比賽就係咁,其實嚟到現場冇乜足夠熱身,對方都係,所以開局係打經驗同信心,但係依樣嘢我哋好弱。成日第一局大比數落後,後面會追得好辛苦。」問到是否換了一批新球員?Stephy透露因有球員退出及有傷患,所以都換了好幾位球員,更直言球隊及球員好難keep,因為大都只係業餘,而其中兩位年輕球員都係只得十幾歲,所以經驗都爭少少。

提到有冇信心可以贏到接下來嘅比賽,佢話依家輸咗兩場仲係0分,所以升上甲組都有啲難度,笑言:「唔好跌番落去!(係咪默契都爭啲?)因為都夾咗唔夠一年,心態好緊要,其實我哋每個個體都有技術,但排球就係咁,冇得做英雄。」講到剛才比賽殺波大力咗,Stephy笑言因為自己年紀最大,所以都會私底下加強訓練,同時都因為之前拍戲練咗空手道,所以大力咗。不過Stephy都好擔心,因為五月就要離開香港拍戲,但會盡量有時間就出席訓練,希望唔好拖累隊友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!