網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月9日 星期日

唔Mind謝洛美有個女 婷婷樂做繼母!為事業棄生B __,婷婷,

查看相片唔Mind謝洛美有個女婷婷樂做繼母!為事業棄生B【東方日報專訊】【李詠林、林蔚恩紐約直擊】謝婷婷與荷里活型男影星「鷹眼」謝洛美維拿(Jerem ...


查看相片
唔Mind謝洛美有個女 婷婷樂做繼母!為事業棄生B

【東方日報專訊】【李詠林、林蔚恩紐約直擊】謝婷婷與荷里活型男影星「鷹眼」謝洛美維拿(Jeremy Renner)無懼地域阻隔,關係發展一日千里。雖然兩人坦言正在了解中,但早前婷婷自爆已見了男方家長,感情更進一步!專心工作的她明言可以唔生BB,不介意另一伴已有小朋友,擺明講畀已有女兒的謝洛美聽!

紐約學藝換來淚水

謝婷婷早前應品牌Michael Kors邀請到紐約出席時裝周,並在當地接受本報專訪。除了出席活動外,婷婷再次到訪紐約的另一目的是去進修戲劇,不過同樣的地方,原來三年前曾令她留下不少眼淚,婷婷透露在舞台上課有不少規矩:「喺台上唔可以去廁所、唔可以掂人,Warm up時人哋做乜你都要跟住做,人哋瀨地下都要跟住做,投入跟佢嘅情緒。(捱鬧?)老師上堂用理由去解釋畀我聽,畀機會我去搵答案。」她坦言因給予自己太大壓力,最後要打電話給媽媽狄波拉大喊:「我唔開心都唔會打畀父母,但我記得嗰晚凌晨3點半打畀阿媽,喊到收唔到聲,自己畀自己壓力!嗰時好忟,老師問我想點,但我知就唔使上堂喇!因為嗰日佢要我演嬲,但我係唔會嬲,我同佢講演唔到嬲,但最後慢慢佢真係令到我好嬲,想我了解自己多啲。」婷婷指上完課程後演技有所提升,有時間會繼續進修。

拒與霆鋒合作拍戲

婷婷出自演藝之家,一家人舉手投足都備受注目,曾有不少電影及真人騷欲邀其父親謝賢與哥哥謝霆鋒一同合作,但她覺得會有角色混淆:「由細到依家都係大家睇住我哋大,喺戲入面叫阿哥飾演唔係我阿哥,而係另一個角色,好難接受!」她直言現時一家人的感覺比以前更親密,最大關係是因為霆鋒:「佢唔同Stage,依家煮嘢畀人食,有唔同交流,之前佢唔係咁多機會。我一直都係父母想食飯,就一定會放低手上嘢去陪家人。(哥哥好照顧你?)佢係好哥哥,但其實係我乜都Take Care佢。」

幾時結婚?心裏有數

近期最令人關心婷婷的相信是與謝洛美的感情,她直言會先專心工作,愛情只排第二:「大個女想Focus工作,唔會為愛情而改變生活,工作好好,覺得有好成績要Keep住。我做咁耐都冇試過唔鍾意工作,只會更愛工作。」婷婷直言身邊有不少人痛錫自己,謝洛美亦是其中之一,兩人正處於了解階段。習慣獨立的婷婷鍾情成熟男,看來謝洛美是不錯的選擇:「我自己個人都係成熟!諗番以前都係我Take Care人哋,但人愈大就知自己鍾意乜、唔鍾意乜。睇戲睇得多要拍拖結婚生仔,但我唔覺得係適合每一個人,唔係話老咗要小朋友去Take Care自己,而當係一個原因,當然做女仔要有一個Timeline。」她還明言不介意對方已有小朋友:「如果我工作帶去到一個地步,係我生唔到BB,我係OK!但要對方都OK!就算我依家認識對方已經有BB,我覺得完全冇問題,細個會覺得唔得,但依家覺得對方已經有BB,Great!」暗示不介意謝洛美有女兒!其實婷婷早前與謝洛美過情人節,又見過對方家長,期待她能開花結果,有好消息公布!

後記:真.膽大

婷婷在外國長大,衣着打扮都有自己一套方式,性格率真。拍攝當日正值負零下幾度,但婷婷只穿一件白色恤衫及長裙在室外拍攝,為求有更靚的照片更大膽到走出馬路取景,讓攝影師捕捉率直自然的一面。

文:名人組

服裝:Michael Kors


鍾意就快D Share啦!