掃呢頁CODE去手機

2017年4月19日 星期三

【沈月亂入搶鏡…】城城陪孕味Moka 凌晨兩點半返抵城堡 __,Moka,方媛,沈月,郭富城,城城,

郭富城大個仔娶老婆,4月18日迎娶來自上海的模特兒方媛(Moka),在半島酒店舉行婚宴,筵開十席,只請至親好友。揀半島是因為城城在50歲生日時曾在此舉 ...


郭富城大個仔娶老婆,4月18日迎娶來自上海的模特兒方媛(Moka),在半島酒店舉行婚宴,筵開十席,只請至親好友。揀半島是因為城城在50歲生日時曾在此舉行生日P,當時更宣佈有成家之意,故婚禮亦特別在此舉行,別有意思。有傳城城今次係雙喜臨門,Moka懷孕兩個月,睇城城所發嘅婚照,新娘子果然有點孕味,腰粗粗咁樣樣。有傳城城將攞「男士產假」陪太太生B,不過並親密戰友小美已代為否認,稱年初已為城城接咗兩部戲,唔係話請假就請假……開心咗一晚,嘉賓都興盡而歸,但城城同城嫂今日全日都未現真身。大批傳媒由中午一直留守至凌晨二時,等候一對新人出現。至19號凌晨2時07分左右,大量行李、禮物等,一袋二袋,由半島酒店後門開始陸繽搬上兩架一黑一白七人車,現場仍有大約二三十名記者一直留守,苦候城城同城嫂現身。出車時,保安即上前攔住記者,更揚言如果傳媒不讓開就不開閘,氣氛一度緊張,擾攘一輪終於開閘離開半島。由於車窗都拉上簾,未知城城同城嫂坐邊架車。至凌晨2時25分左右,其中一架掛上中港車牌的黑色七人車先返抵城城位於大坑之寓所。白色一架則不知去向,估計應是載小美回家。

(採訪、攝影:黃曉妍、陳俊強、梁繼光、羅德光、吳耀輝、孔志豪) 最索星二代究竟係邊個,真係好難評分,但講到有星味,邱淑貞個女沈月,真係有望追上媽咪。 爸爸殿後…
得囡囡要戴超…幾型! 傳懷有城種嘅Moka (網上圖片) 城城發相就俾大家睇背面,遮住肚仔先。
係錯覺定發福定雙喜臨門呢? 凌晨二時,城城終於帶城嫂由半島返愛巢喇! 三點左右,呢架掛上中港車牌嘅日產elgrand終於離開城堡,另一架白色七人車就未有回來,估計應是載小美返家。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!