掃呢頁CODE去手機

2017年4月2日 星期日

容祖兒O晒嘴 歌迷買5千蚊黃牛飛撐偶像 __,祖兒,容祖兒,

祖兒唔係唔知啲歌迷有幾鍾意你嘛!樂壇天后容祖兒的《MYSECRETLIVE》演唱會進入第七場,是夜捧場的圈中好友絡繹不絕,包括李克勤、黃偉文,王祖藍, ...


祖兒唔係唔知啲歌迷有幾鍾意你嘛!

樂壇天后容祖兒的《MY SECRET LIVE》演唱會進入第七場 ,是夜捧場的圈中好友絡繹不絕,包括李克勤、黃偉文,王祖藍,王菀之、鄭欣宜、許廷鏗、藍奕邦及周國賢等等。祖兒亦愈唱愈開心。

大會每天也設有點唱環節,觀眾入場前可以於場外指定地點填寫望祖兒唱的心水歌曲,「安歌」環節由祖兒親自抽籤,而第七場「安歌」再「安歌」後,祖兒叫大家:「你畀個好理由我,如果個理由我覺得合理,我鍾意,我就再唱!」觀眾不停大叫:「好X你!」「你好靚!」、「愛死你!」等等,但最終祖兒笑着說:「我知我靚,好X我呢個唔係理由啦,唔X我都唔會入場啦,哈哈哈,唔收貨。」,最後第一行忽然有一個女觀眾大叫「我買黃牛(飛)入嚟㗎!張飛成五千蚊,求你唱多首啦。」祖兒聞言之後O晒嘴,她問:「吓?5000蚊!吓?可以去東京啦,你做咩咁傻?」觀眾答:「冇計啦,愛你。」結果祖兒馬上再安歌一首:「哎也,咁我點都要唱多首送畀你,下次唔好啦,咁貴唔好買呀!」

此外,點歌環節時,不少歌迷希望祖兒可以唱《下次坐飛機》,然後大班男歌迷就一同場內大叫「飛機飛機飛機」搞到場內觀眾及祖兒都狂笑不止,繼而祖兒更說:「男仔之家講呢啲,哈哈哈。」

不經不覺,十六場演唱會,祖兒已經唱了近一半,之後她於IG上自拍公佈,4月5號加開了一場「特別場」為容祖兒慈善基金籌款,這場收益扣除開支之後,會全數撥捐容祖兒善慈基金,祖兒更會把她舞台上心愛的鬱金香花海拿出來做善事,由5號晚開始,於場外會有鬱金香花束義賣活動,祖兒說:「喺我個花園摘出嚟㗎!如果大家鍾意,就一齊共襄善舉,買返屋企留念啦。」

  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!