網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月14日 星期五

開腔認衰!吳若希Po合照撐何哲圖冇愁爆 __,吳若希,何哲圖,

吳若希個肚就愈嚟愈大啦~但都搵老闆何哲圖吹水係咪傾緊啲復出大計呢?星夢娛樂呢排發生嘅事真係有啲多,就好似上年鍾嘉欣閃婚之後仲生埋B、到吳若希又突然佗B ...


吳若希個肚就愈嚟愈大啦~但都搵老闆何哲圖吹水係咪傾緊啲復出大計呢?

星夢娛樂呢排發生嘅事真係有啲多,就好似上年鍾嘉欣閃婚之後仲生埋B、到吳若希又突然佗B、到最近上緊位嘅何雁詩同鄭俊弘爆出戀情同埋「星夢一哥」許廷鏗要離巢。呢幾樣嘢都應該會令星夢老闆何哲圖幾頭痛,仲有指佢喺街個樣愁到爆咁吞雲吐霧。咁呢次吳若希就出嚟解畫喇,佢就喺Facebook Post咗張同佢何哲圖嘅合照仲留言:「係我衰~係我嗰日返公司探老闆~又同老闆食咗個好豐盛嘅Tea,呃吹水吹到7點幾,搞到老闆遲收工截唔到的士,就畀人話佢憔悴煲煙!」呢次擺明撐老闆唔係憔悴同唔係愁,只係食大餐同吹水吹到過晒時咁話!唔知吹咁耐係咪講吳若希生完B之後嘅復出大計呢?不過點都好,無論愁唔愁都唔好食煙喇,好傷身㗎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!