掃呢頁CODE去手機

2017年4月18日 星期二

周潤發祝福初生嬰笑晒玩Selfie __,周潤發,

周潤發探望入院身體檢查的母親。
周潤發祝福初生嬰笑晒玩Selfie影帝周潤發昨日下午一時許獨自步出養和醫院,戴上黑超及Cap帽的他以一身行山造型現身,並透露剛探望母親:「佢冇事,循例 ...


周潤發祝福初生嬰笑晒玩Selfie

影帝周潤發昨日下午一時許獨自步出養和醫院,戴上黑超及Cap帽的他以一身行山造型現身,並透露剛探望母親:「佢冇事,循例身體檢查。(之後去行山?)咁熱,唔行啦,今朝行咗喇!」周潤發友善地道別後,前往停車場取車,途中被一對剛誕下初生嬰兒的夫婦「捕獲」要求合照,他貫徹親民作風,親自揸機與他們Selfie,更不厭其煩地以多角度拍攝,臨走前更對初生嬰兒說:「小春雞!」認真冧爆!

據悉,周潤發的母親陳麗芳年屆96歲,身體向來很好,說話依然鏗鏘有力,而周潤發出名是廿四孝兒子,早前接受東網訪問時曾表白:「媽咪生你係佢最危險嘅時候,其實你生日應該同媽咪慶祝,唔應該你慶祝,幸運地你媽咪生咗你而佢冇死到,你應該同媽咪分享,唔應該媽咪拎個蛋糕叫你吹蠟燭,應該係你感謝媽咪,多謝你咁辛苦生咗我!」

周潤發母親。
  • 周潤發母親。
周潤發逗弄初生嬰時,冧爆笑晒!
  • 周潤發逗弄初生嬰時,冧爆笑晒!
周潤發揸機與新任爸媽Selfie!
  • 周潤發揸機與新任爸媽Selfie!

鍾意就快D Share啦!