掃呢頁CODE去手機

2017年4月17日 星期一

同陳凱琳互摸面Sweet!嘉穎諗定想生女 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

無視旁人嘅存在。藝人鄭嘉穎和謝天華完成紅館共六場的《風雲5D音樂劇》,兩人分別飾演步驚雲及聶風,音樂劇圓滿結束,講到嘉穎為今次演出瘦了20磅,是否要好 ...


無視旁人嘅存在。

藝人鄭嘉穎和謝天華完成紅館共六場的《風雲5D音樂劇》,兩人分別飾演步驚雲及聶風,音樂劇圓滿結束,講到嘉穎為今次演出瘦了20磅,是否要好好食一餐獎勵自己?嘉穎表示:「食番餐,瞓番個好覺,可以休息一排,聽日一定畀自己放假,之後再練歌。」而天華則羡慕嘉穎有得休息,因他第二天便要飛到布達佩斯,因鄭伊健,小春等我埋位,佢哋已經為電影開工,拍到五月中,之後返嚟就去內地做巡迴,啲期係緊密啲。」

嘉穎計劃定想生女

嘉穎指天華兒子尚小,要努力工作,因還要供兒子上大學。記者指嘉穎都可以?嘉穎謂:「我未有嘛,有我先擔心未遲。」天華笑嘉穎喜歡女多點,嘉穎即笑道:「咁第日你個仔唔好嚟搞我個女嘞!」嘉穎大讚天華兒子靚仔又有個性,更是一物治一物,令天華這位父親都馴服「冇符」,而最可愛是天華兒子見到天華長髮的聶風造型後喊起來。天華謂:「佢好疑惑,因認唔出我,但又認得我把聲。」

台上踢水報復林子善

講到嘉穎在謝幕時,走到台邊觀眾席女友陳凱琳互相輕撫塊面好Sweet?嘉穎即搭着男記者膊頭笑謂:「禮貌上啫。(會唔會同女友去旅行充電?)未知,佢都好忙,我亦都有其他工作要做。」女友睇了三場,今晚更做「廿四孝女友」陪未來奶奶睇騷?嘉穎謂:「佢係好支持,多謝佢,咁今晚都好多老友嚟捧場,好似有馬國明,唐詩詠佢哋。(臨尾向住林子善果邊踢水,係咪報復佢引你笑?)佢突然間彈出嚟,嗰吓我真係忍唔到,係唔好意思嘅!但都多謝佢哋捧場。(嗰吓踢水還畀子善?)諗住踢向天華,只不過方向斜咗少少啫,佢哋着晒雨褸唔怕啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!