掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

金像獎:周秀娜真空晒排骨VS欣宜導彈胸 __,金像獎,周秀娜,欣宜,

嘩,不得了!女星周秀娜、鄭欣宜齊齊盛裝亮相《第36屆香港電影金像獎》紅地氈,兩女同樣以低胸性感晚裝露半球示人。周秀娜以黑色皮上衣上陣,超DeepV大晒 ...


嘩,不得了!

女星周秀娜、鄭欣宜齊齊盛裝亮相《第36屆香港電影金像獎》紅地氈,兩女同樣以低胸性感晚裝露半球示人。周秀娜以黑色皮上衣上陣,超Deep V大晒肋骨胸,睇到人流晒鼻血!同場的欣宜則以印花晚裝谷到盡,大晒導彈胸,相當搶眼!

周秀娜黐晒膠紙

問到周秀娜是否因為最忙於拍攝劇集而清減不少?,她謂:「唔係喎!都係咁上下,不過今日唔係好敢食嘢就真,加上呢件衫自己好鍾意,本來唔啱Size,都改咗兩次。(上圍縮水所以唔啱身?)本身件衫都唔啱,同埋今日要真空,因為件衫係皮嚟,所以入面着咗乜都唔靚,所以要黐行晒膠紙,做足安全措施,依家成個人都係膠紙,剩係set頭、化妝、換衫都搞咗三個鐘。」說到在旁的欣宜都很「澎湃」,胸前偉大撼贏她,她謂:「好靚好靚呀佢!今日套劇都係合番個角色,欣宜個角色都係開心嘅,件衫好襯佢!」

欣宜唔打底

而欣宜則笑說:「條裙係造型師揀,自己都好鍾意呀!感覺青春啲。(低胸唔怕危險?)一啲都唔危險,跑步、跳舞、打筋斗都得!好穩陣。(有打底?)冇呀,但條裙好貼身,好穩陣!」講到今次參與金像獎,欣宜直呼興奮:「今次代表《29+1》團隊嚟,好開心,第一次參加金像獎,有好多明星,但又唔敢集郵!(想集邊個?)林家棟、廖啟智、吳孟達!(點解唔集小鮮肉?)唔知呀!(鍾情成熟男?)鍾意有經驗、有男人味嘅!」身為歌手的欣宜,更為同場的吳業坤及方皓玟打氣:「見到佢哋都喺度,身為歌手都希望幫佢哋加油,希望佢哋成功踩過界。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!