掃呢頁CODE去手機

2017年4月11日 星期二

【一部頂你廿六部係咩X講法】網友話個個候選人都應攞男配 杜汶澤:除咗曾志偉 __,志偉,杜汶澤,曾志偉,

相關連結:【余文樂人前擠笑容】志偉忍口唔飲跑住撐囝囝曾國祥失落飲到腳浮浮http://bit.ly/2oZ2mkD隔廿年再奪男配曾志偉為身體著想滴酒不 ...


相關連結:

【余文樂人前擠笑容】志偉忍口唔飲跑住撐囝囝 曾國祥失落飲到腳浮浮

http://bit.ly/2oZ2mkD

隔廿年再奪男配 曾志偉為身體著想滴酒不沾

http://bit.ly/2oZ0oQT

曾志偉奪金像獎最佳男配角,都算實至名歸啩!

但對於朋友在facebook表示,五位獲提名男配角的演員,都應該攞獎,杜汶澤就話:「除咗曾志偉。」他更激到留了個憤怒公仔。

事實上,阿澤在金像獎進行期間,在facebook開post寫middle finger(中指)。

之後又寫WTF,似乎爆粗,好㷫喎!

當晚頒男配角的春夏,大讚黑仔兩年拍了26部電影,但志偉領獎時,在台上就寸爆黑仔話:「我一部撼你26部!」

阿澤facebook爆粗回應:「一部『頂』你26部,係咩X講法呀!」

之後他又開post寫道:「黑仔加油!」黑仔姜皓文即刻回覆說:「收到。」看來好替黑仔落敗不值。

其實阿澤和志偉本身關係不差,14年志偉更推薦他拍大馬資金的電影《麻雀王》。當時阿澤在大馬拍外景,更於facebook話:「只要你有需要,他一定來,一個四處幫助電影製作的人,曾志偉。」

當時似乎幾欣賞志偉,不知今次為何他有這樣的反應呢?


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!