網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月19日 星期五

10年前劇集香港首播 陳錦鴻返無綫宣傳 __,無綫,陳錦鴻,

陳錦鴻坦言想回巢無綫拍劇。無綫本月29日將於黃金檔推出10年前拍攝的劇集《蘭花刼》,安排台前幕後包括主角田蕊妮、陳錦鴻、陳自瑤及姚瑩瑩等今午出席宣傳活 ...


陳錦鴻坦言想回巢無綫拍劇。

無綫本月29日將於黃金檔推出10年前拍攝的劇集《蘭花刼》,安排台前幕後包括主角田蕊妮、陳錦鴻、陳自瑤及姚瑩瑩等今午出席宣傳活動,場面熱鬧。一班演員被安排拍照,用作10年前後對比,獲證分別不大兼凍齡,惟大部分演員對劇情印象模糊,阿田更搞笑指會追看望勾起記憶!

唔會提前要求解約

已簽約別家電視台、合約至明年2月才屆滿的陳錦鴻,孖住田蕊妮受訪,坦言接獲高層曾勵珍電話,得悉要推出《蘭》劇時,起初愕然:「以為冇得出街嘅(指《蘭》劇),作為演員梗係想多啲人睇到自己嘅作品(網民話你終於有劇出,想返無綫拍劇?)咁要有人搵先得,但都想嘅,演員好被動嘛,依家我呢個年紀,可以演成熟少少角色。(簽咗第二間,浪費好多時間?)演員嘅工作包括等待,有錢收嘅,所以唔可以咁講。(今次幫無綫要通知公司?)又唔使,長時間嘅工作先要講,我係可以亮相其他電視台嘅。(擔心約滿失業?趁機提前終止合約?)擔心(失業)㗎,但我有始有終,唔會提出要求嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!