網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月4日 星期四

唔見何雁詩 鄭俊弘有靚女陪買新屋用品 [壹週刊 - 1417] __,鄭俊弘,何雁詩,M1,

鄭俊弘最初見到有記者,笑晒口之餘仲買埋橙汁請記者飲。同你吟一吟唔見何雁詩 鄭俊弘有靚女陪買新屋用品鄭俊弘自從做了負心漢兼大話精,乖仔形象蕩然無存,不過 ...


鄭俊弘最初見到有記者,笑晒口之餘仲買埋橙汁請記者飲。

同你吟一吟

唔見何雁詩 鄭俊弘有靚女陪買新屋用品

鄭俊弘自從做了負心漢兼大話精,乖仔形象蕩然無存,不過唔緊要啦,有新女友何雁詩陪佢共渡難關,之前《壹》仔都踢爆過佢想同何雁詩搬去西貢同居,仲一齊去睇過樓,據知佢哋已經租咗一間村屋。

上星期鄭俊弘就喺西貢市中心買電視天線,相信係新屋用,同行仲有個靚女,不過就唔係何雁詩,唔通咁快玩完佢又換畫?其實呢個靚女係佢家姐,自從公開拖手後,佢哋被人狂插兼被大台雪藏,所以佢唔敢同何雁詩太張揚,所以先搵家姐幫手搞新屋啲嘢。

見到有記者影佢,鄭俊弘都好好客,喺 Starbucks買咗支橙汁請記者飲,點知一知道個記者就係踢爆佢衰嘢嘅《壹》仔,佢即刻由原本笑晒口,面色一沉兼十問九唔應,問佢係咪同何雁詩搬屋同居,有冇同舊愛未婚妻 beebs聯絡,佢都唔肯回應。

點知一知道係,鄭俊弘即刻變臉同封嘴。

鄭俊弘去買了一條電視天線。

唔見何雁詩,但鄭俊弘身邊出現了另一位靚女。

自從拖晒手認拍拖後,兩人得到大量負皮,近日甚少再見他們出街拍拖。

早前何雁詩幫鄭俊弘湊狗,仲落手執狗屎。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!