網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月4日 星期四

男神頂唔住 黃子華倒吊面青青 [壹週刊 - 1417] __,子華,黃子華,M1,

娛樂偵訊男神頂唔住 黃子華倒吊面青青拍電視劇、做棟篤笑黃子華無得輸,但一踩入電影圈,就頓變票房毒藥,萬試萬靈。為了自編自演的新戲《棟篤特工》票房好好睇 ...


娛樂偵訊

男神頂唔住 黃子華倒吊面青青

拍電視劇、做棟篤笑黃子華無得輸,但一踩入電影圈,就頓變票房毒藥,萬試萬靈。為了自編自演的新戲《棟篤特工》票房好好睇睇,男神唔單只碌爆人情咭搵圈中人客串,自己亦交足功課,早前於西環碼頭拍倒吊場口,劇組原定替身頂上,再補拍大頭交代,但子華嫌效果麻麻,堅持親自上陣,拍足六個鐘,拍到面青青先有得收工,辛苦晒!

才多身子弱

黃子華自編自演的新片《棟篤特工》找來七年前合作過《絕代商驕》的佘詩曼做女主角。早前兩人孖咇於西環碼頭開工,當日氣溫廿多度,但兩位主角以及幕後,絕大部分都羽絨上陣,全因海邊的風勢凌厲,差點連當日要拍的子華倒吊場口都要取消。據知,劇組原本為男主角預備了替身,但黃子華甫到現場便追問導演成個倒吊的流程,然後便拋下一句:「我 OK喎,自己拍番」

倒吊時間長容易腦充血,分分鐘搞出人命,所以每拍一陣子,工作人員便要將黃子華放回地面,回一回氣。開工個多小時,男主角忽然叫停,並除下身上的威吔,原來是「才」多身子弱,黃子華向幕後借來保暖膠布打底,加上熱茶傍身先至繼續拍。

同場有份開工的阿佘,當日行行企企,不是八卦子華倒吊實況,圍讀對劇本,便是拉着幕後人員吹水,加上自備七人車,企到攰又可以上七人車慢慢等,比起男主角轉景休息時坐劇組車舒適得多。

俾大風吹到面青青,黃子華仲要倒吊做戲,片酬真係唔易賺。

黃子華孱過人,中途要在羽絨入面加保暖膠布打底先頂得住繼續拍。

阿佘當日戲份不多,不時同幕後吹水打發時間。

02年自編自導自演《一蚊雞保鑣》票房只得 11萬多,非常慘淡。

Chilam電眼失效

黃子華拍電影多年,一直搣唔甩票房毒藥的污名,○二年編、導、演集一身拍《一蚊雞保鑣》,只得十一萬票房,慘淡得嚇人,雖然男神口口聲聲話自己沒有票房,「我一啲壓力都無!」但為了《棟》片票房有交代,有份編劇的黃子華改到第十稿先肯開鏡外,亦搵盡圈中人客串,除了相識一場的吳君如、鄭秀文,連鮮有往來的譚校長(譚詠麟)同張智霖亦俾面。

其中有份做串星的 Chilam於大坑東遊樂場開工,當日他一身牛仔打扮爬上滑梯,準備變身扮超人,平日一雙電眼已經迷死人的 Chilam,當日對住小朋友,單靠電眼係唔夠,他需要又氹又玩,扭盡六壬先至同小演員混熟,雖然工夫多一點,但起碼兩個有偈傾, NG都少一點,不夠三小時便已經拍完收工!

Chilam爬上滑梯準備變身超人。

戲中扮超人的 Chilam,一眼𥄫到有記者,對住鏡頭打招呼笑晒。

小演員慢熱, Chilam出招又氹又玩先同對方混熟。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!