網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月4日 星期四

劉嘉玲踎米芝蓮茶記歎燒鵝髀 [壹週刊 - 1417] __,劉嘉玲,嘉玲,M1,

早前劉嘉玲約埋老友歎燒鵝髀,一發現記者即刻閃。同你吟一吟劉嘉玲踎米芝蓮茶記歎燒鵝髀一向走開高貴路線嘅劉嘉玲,呢日比《壹》仔撞到佢同老友鄧霓儀踎茶餐廳, ...


早前劉嘉玲約埋老友歎燒鵝髀,一發現記者即刻閃。

同你吟一吟

劉嘉玲踎米芝蓮茶記歎燒鵝髀

一向走開高貴路線嘅劉嘉玲,呢日比《壹》仔撞到佢同老友鄧霓儀踎茶餐廳,到底呢間「一樂燒鵝」有乜咁吸引,令嘉玲姐都專程去幫襯?

位於中環嘅「一樂燒鵝」吸引唔少明星幫襯,安仔每次開完騷例牌要隊一隻。

位於中環士丹利街的「一樂燒鵝」,係米芝蓮一星餐廳,開業六十多年專賣燒味,吸引好多明星客仔,最出名的原隻燒鵝髀,皮脆肉嫩,要成$115一隻,鵝髀瀨就要$102一碗,絕對唔平!不過睇嘉玲食到嘴舐舐,就知物有所值

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!