掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

李施嬅狂隊薯條 姚子羚好忍得 [壹週刊 - 1419] __,李施嬅,李詩韻,姚子羚,M1,

同你吟一吟李施嬅狂隊薯條 姚子羚好忍得「胡說八道會」呢排喜事一單接一單,胡杏兒宣布有喜,另一成員姚子羚又傳就快同「的士邦」拉埋天窗,姚子羚早前約埋好姊 ...


同你吟一吟

李施嬅狂隊薯條 姚子羚好忍得

「胡說八道會」呢排喜事一單接一單,胡杏兒宣布有喜,另一成員姚子羚又傳就快同「的士邦」拉埋天窗,姚子羚早前約埋好姊妹李施嬅孖公仔去做運動 keep fit,出完汗,再搵地方醫肚。

行到去淺水灣商場,兩人走入一間西餐廳,做完運動胃口特別好,一人嗌咗一碟沙律菜大啖大啖食。不過李施嬅就冇姚子羚咁忍得口喇!食完沙律,李施嬅開始擺薯條入囗,一條又一條,之後又狂啜凍飲,專家都話做完運動食嘢係特別容易吸收㗎,小心有反效果呀!

李施嬅同姚子羚兩姊妹出完汗後搵地方醫肚,一坐埋就由天光傾到天黑先肯走。

杏兒 B未出世,一班好姊妹已經爭住認做契媽。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!