網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月25日 星期四

廿四孝克勤 陪外父外母開餐 [壹週刊 - 1420] __,克勤,李克勤,M1,

一放假,克勤就做住家男,同一家大細去歎日式串燒。同你吟一吟廿四孝克勤 陪外父外母開餐出名家庭第一的李克勤,樣樣以老婆同阿仔行先,就算幾忙都堅持會親自湊 ...


一放假,克勤就做住家男,同一家大細去歎日式串燒。

同你吟一吟

廿四孝克勤 陪外父外母開餐

出名家庭第一的李克勤,樣樣以老婆同阿仔行先,就算幾忙都堅持會親自湊仔返學,廿四孝老豆當之無愧。

愛屋及烏,克勤對外家一樣照顧周到。前排《壹》仔就撞到克勤一家去跑馬地食串燒,同行仲有外父外母。無見一排,克勤仔又大個咗,大哥 Ryan戴眼鏡好斯文,細佬 Rex就扎扎跳,兩兄弟都同克勤餅印一樣,唔驚會走失!

當日克勤一家幫襯的「南亭」日本料理,主打日式串燒,平均消費$400一位,一行六人食足兩粒鐘,克勤同 Ryan行先,瞄到有記者,克勤即刻「睥」行鏡頭,安頓晒老婆、阿仔同外父外母,自己就最後一個上車離開。

安頓晒一家大細,克勤最後一個上車。

瞄到記者,克勤「睥」行鏡頭,好凌厲呀!

母親節正日,克勤同盧淑儀一次過請晒兩個阿媽食飯。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!