掃呢頁CODE去手機

2017年5月13日 星期六

【2012年嘅報紙儲到依家…】城嫂Moka玩煮飯仔 報紙墊枱勁慳家 __,城嫂,Moka,方媛,郭富城,

天王郭富城喺上個月18號低調娶大陸網紅方媛(Moka),雖然係新婚,但由於城城已經接落唔少job,所以唯有放低盛傳已懷孕嘅Moka,獨自去開工。而Mo ...


天王郭富城喺上個月18號低調娶大陸網紅方媛(Moka),雖然係新婚,但由於城城已經接落唔少job,所以唯有放低盛傳已懷孕嘅Moka,獨自去開工。而Moka亦因為老公唔喺身邊,索性返上海娘家,有爹哋媽咪睇住。新婚眨吓眼就半個月,Moka都有keep住更新社交網,噚日貼過同女性朋友嘅合照後,今日輪到煮飯仔嘅相,佢留言話:「今天變身家庭小主婦,一個多小時弄出來的三菜一湯,家常菜很健康。」嗰三餸一湯包括蕃茄炒蛋,同一碗相信係紫菜豆腐湯嘅嘢,睇落都幾OK。不過,網民嘅焦點並不在於城嫂嘅手勢,反而喺墊枱嘅物件——報紙,有網民話:「鋪報紙吃很有家鄉的味道」、「原來都吃的好家常,也都會用報紙鋪桌。好感+(加)」;但亦有「反對派」,話「鋪報紙有點難看,大失雅色」、「不要用報紙」等,一人一句,各種意見都有。Moka的確係一個好示範,證明嫁咗畀天王唔代表要奢華生活,原來都可以好貼地,但細心啲睇再翻查番,Moka用嚟鋪枱食飯嗰張報紙,好大機會係2012年9月出版嘅報紙,屈指一算,都有成5年咁滯,歷史可能仲早過Moka識城城!城嫂慳家到用儲咗5年嘅報紙嚟墊枱食飯,大家話,慳家慳成咁,城城真是有福了!(睇怕唔會張相係5年前影落,到今日先po啩……)

(互聯網圖片) Moka今日喺Instagram post自己下廚嘅相(互聯網圖片) 而網民焦點落咗去佢用報紙墊枱食飯嗰度(互聯網圖片)
Moka噚日先貼過自己同女性朋友去tea嘅相(互聯網圖片) 城城同方媛已於上月低調舉行婚禮(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!