掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

港姐2017:舊相被笑似坐監 黃心穎自己都嚇親 __,心穎,港姐,黃心穎,

哈哈!前港姐黃心穎以低胸裙在中環出席《2017香港小姐競選》記招。黃心穎昨晚被拍得與緋聞男友馬國明在觀塘睇戲,黃心穎表示日只是普通睇戲食飯,並非要向馬 ...


哈哈!

前港姐黃心穎以低胸裙在中環出席《2017香港小姐競選》記招。黃心穎昨晚被拍得與緋聞男友馬國明在觀塘睇戲,黃心穎表示日只是普通睇戲食飯,並非要向馬國明「照肺」。

網民希望馬國明追求甩拖的唐詩詠,問到黃心穎會否呷醋?她說:「唔會,如果咁樣都呷醋,我就唔係一個好女仔,我明白網民心態,但幻想和真實係兩樣嘢。(同馬國明開始拍拖?)未,因為大家好耐冇放假,大家拍嘢都辛苦。(加速發展奠定女友地位?)兩個人嘅事,唔會因為別人講咩而改變。(馬國明受訪時同唐詩詠緋聞劃清界線會唔會安心啲)?佢哋係朋友,唔使劃清界線,我都有留意詩詠訪問,見佢喊都好心噏,我都試過畀人亂寫,所以好諒解,相信佢好快冇事。」

另外,提到其參選前後的相片差別相當嚇人,還被司儀取笑是坐監前後的相片,心穎笑說是18歲所拍,自己重看也被嚇到,問到可會給馬國明看?她笑說:「冇所謂,應該唔會嚇親啩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!