掃呢頁CODE去手機

2017年5月28日 星期日

許廷鏗唔係一哥?衛詩爆公司簽咗柏豪2.0 __,柏豪,許廷鏗,廷鏗,周柏豪,

衛詩一聽到許廷鏗(左)加盟華納變同門師弟時,非常驚訝咁問「Really」?歌手衛詩(Jill)出席跳舞比賽活動,Jill聽到強勁音樂時忍不住聞歌起舞, ...


衛詩一聽到許廷鏗(左)加盟華納變同門師弟時,非常驚訝咁問「Really」?

歌手衛詩(Jill)出席跳舞比賽活動,Jill聽到強勁音樂時忍不住聞歌起舞,郁身郁勢,她謂:「加盟華納之後都未有機會出快歌,好掛住跳舞。」Jill稱讀小學時曾參加跳舞比賽,最後攞了第一名。

講到許廷鏗(Alfred)落實加盟華納成為同門師弟,Jill聞言驚訝說:「係咩?Really?我唔知呀,我只知道公司簽咗有兩個新人,一男一女,話個男仔有少少似柏豪,識彈琴,依家有埋Alfred咁多人好熱鬧。」Jill笑言以後可以找Alfred幫手洗牙。問到想不想跟對方合作時,Jill:「都想呀,不過佢唱K歌多,襯我家姐多啲,咁一係我哋一齊唱快歌又跳又唱啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!