網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月8日 星期一

《3日2夜》再出征!張曦雯今次玩潛水 __,張曦雯,

好期待呀!華姐冠軍出身的張曦雯(Kelly)除了鍾情打機外亦熱愛水上活動,更因之前到馬爾代夫拍攝無綫J2旅遊節目《3日2夜》而愛上潛水。5月16日再為 ...


好期待呀!

華姐冠軍出身的張曦雯(Kelly)除了鍾情打機外亦熱愛水上活動,更因之前到馬爾代夫拍攝無綫J2旅遊節目《3日2夜》而愛上潛水。5月16日再為《3》到毛里裘斯探索水底奧秘的她,最近以考潛水牌為目標參加密集式速成班!除了落泳池及落海實戰外,她還為通過筆試而上潛水理論課:「每堂上4、5個鐘,幾辛苦,好耐冇返過學,所以上堂真係會瞌眼瞓!落水嗰時阿Sir講嘢,我都差啲瞓着!我係壞學生,哈哈!」

考慮考教練牌

問到會否挑戰自己考教練牌?正在考初級證書的她說:「考完呢個之後仲有Advanced證書,考晒先可以考教練牌。之前去馬爾代夫同啲教練傾偈,原來佢哋喺度假勝地係包食包住,如果我冇做依家份工,去考教練都幾唔錯。」

貼身誘惑

談到之前她在《3》常以泳衣上陣,搞到一眾宅男鼻血直流,問今次會否同樣「重裝」應戰?她說:「今次好多水上活動,所以會帶5、6套泳衣,但其實唔一定要着比堅尼先好睇嘅,着潛水Wetsuit都可以好型、好性感!」而其實緊身潛水衣亦能凸顯其Model身形,不比穿比堅尼輸蝕!文:影視組


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!